מבזקיםמשפטי/פלילי

מזרח ירושלים – שלושה מקרי אלימות נגד נשים בערב אחד

שוטרי מרחב קדם במחוז ירושלים פתחו אמש בחקירת שלושה מקרי אלימות ועצרו לחקירה את שלושת החשודים במעשים אלו. עפ"י החשד, החשודים תושבי מזרח ירושלים תקפו את בנות זוגם, זאת ככל הנראה לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם.מחקירת אחד המקרים בתחנת עוז עלה כי החשוד, בשנות ה-30 לחייו תושב אבו תור, תקף עפ"י החשד את אישתו, ושבר את ידה. בעקבות המקרה, האישה נזקקה לטיפול רפואי בבית החולים.

במקרה נוסף, חשוד בשנות ה-30 לחייו תושב ג'בל מוכבר, עפ"י החשד איים, תקף את אישתו, משך בשיערה, שבר את ציפורניה ושבר את מכשיר הסלולרי שהיה ברשותה ובאמצעותו ניסתה להזעיק עזרה בעקבות מקרה האלימות.שוטרי תחנת עוז הגיעו במהירות למקום ובעת שביקשו לעצור את החשוד, הוא השתולל והתנגד למעצר עד שנעצר על ידי השוטרים.

במקרה אחר, שוטרי תחנת שפט עצרו אמש תושב בית חנינא בשנות ה- 40 לחייו, שעפ"י החשד תקף את אישתו שנמצאת בחודש החמישי להריונה וגרם לה לחבלות. גם במקרה זה, נזקקה האישה לטיפול רפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שלושת החשודים שנעצרו על ידי השוטרים, הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. דיון בעניינם של שניים מהם הסתיים לאחר שבימ"ש נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם במספר ימים לטובת השלמת החקירה ומיצוי הדין עמם. דיון בעניינו של החשוד הנוסף, צפוי במהלך השעות הקרובות.

משטרת ישראל רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ותמשיך לפעול נגד מקרי אלימות בכלל ומקרי אלימות במשפחה בפרט, במטרה למצות את הדין עם העבריינים ולהגן על אותן הנשים שנפלו קורבן למעשי אלימות.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button