מבזקיםפוליטי / מדיני

רגב על היום שאחרי המלחמה – נחזיר את הישובים שנפגעו למצב טוב יותר

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט מדיני בטחוני, תא"ל (במיל') מירי רגב סיירה היום (חמישי) יחד עם חבר הכנסת ואטורי ומנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי במטולה על גבול הצפון וקיימה הערכת מצב.

רגב אמרה: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה בדרום ובצפון, אנחנו ערוכים למתקפה בצפון, המציאות של ה-6 האוקטובר לא תחזור, אני יודעת שזה לא פשוט, לא קל להיות הרחק מהבית ומהסביבה המוכרת, אבל לא נחזיר את תושבי הצפון לביתם עד אשר נסיר את האיום מעל תושבי הצפון. אם בהסדרה ואם במלחמה."

עוד הוסיפה רגב: "התחלתי הבוקר ברמת הגולן, וכפי שאמרתי בהערכות מצב שקיימתי במועצה האזורית גולן, יחד עם ראש המועצה אורי קלנר ובקצרין בירת הגולן, יחד עם ראש המועצה יהודה דואה. אמרתי גם לראש מועצת מטולה, דוד אזולאי, אנחנו מרחיבים את התשתיות שמחברות את הצפון למרכז הארץ. החיבור הזה ייעשה באמצעות כבישים רחבים, שבילי אופניים, לתחנת רכבת שמחברת מקרית שמונה ועד אילת, זה יביא יותר התיישבות. זה נכון מבחינת לאומית וזה נכון מבחינה ביטחונית. ככל שהאזור הזה יפותח תחבורתית, אדם יוכל לגור בצפון, לנסוע בצורה מהירה לתל אביב, לעבוד במרכז או לעבוד בדרום, ולחזור לגור בבית, בצפון היפה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמרה רגב: "ביום שאחרי המלחמה, והחזרת הבטחון לתושבי הצפון, נחזיר את הישובים שנפגעו, כמו מטולה ואחרים למצב טוב יותר מאשר היה לפני ה-7 באוקטובר".

מירי רגב בסיור בצפון
צילום: דוברות השרה
מירי רגב בסיור בצפון
צילום: דוברות השרה
צילום: דוברות השרה
מירי רגב בסיור בצפון
צילום: דוברות השרה

Back to top button