מבזקים

גמר אולימפיאדת החלל לבתי ספר יתקיים ביום שני בבניין הבורסה בת"א

גמר אולימפיאדת החלל לבתי ספר יסודיים וחטיבות נוער יתקיים ביום שני הרוב (10.6) בין השעות 09:00 עד 13:30 בבורסה לניירות ערך בתל אביב. הגמר ייערך בהשתתפות בכירי תעשיית החלל הישראלית ובמהלכו יוצגו עבודות הגמר הכוללות דגמים טכנולוגים העוסקים באסטרונומיה וחקר החלל בדגש התיישבות במערכת השמש ותכנון כלי תחבורה שיסייע בהתיישבות בחלל.

השנה השתתפו בתחרות כ-4000 תלמידים מכ-175 בתי ספר יסודיים וכ-175 חטיבות ביניים בתי ספר מכל רחבי הארץ. לאירוע הגמר עלו 21 כיתות וכ-400 תלמידים מכפר בלום בצפון ועד אילת בדרום שהגיעו להישגים יוצאי דופן. האולימפיאדה, ביוזמה ובמימון של סוכנות החלל הישראלית במשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה בשיתוף הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה, מתקיימת מידי שנה במטרה לחשוף את התלמידים לטכנולוגיות חלל שונות, לחשיבה יזמית ולפתרון אתגרים פורצי דרך בתוכן מתקדם בתחום החקר ותעשיית החלל.

אולימפיאדת החלל
צילום: סוכנות החלל הישראלית
אולימפיאדת החלל
צילום:סוכנות החלל הישראלית

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. היי, שמי הרמין מורדר מצרפת. שאלוהים יקבל את תפילתי לפני שאמות. אני סובל ממחלה קשה שזיכתה אותי בגזר דין מוות: סרטן הגרון. יש לי 400,000 יורו בחברת החשבון השוטף שלי ג'נרל צרפת. ואני רוצה לפגוש מישהו ישר, רציני ואמין. יש לי חברה בצרפת שמייבאת אביזרי רכב. אני אלמנה בת 69. אני צריך את האישור שלך. אני רוצה לתת את הכסף שלי לפני שאמות. התייעצתי עם כל אנשי מקצוע הבריאות בעולם והם לא ריפאו את המחלה שלי. אם תרצה לקבל את התרומה שלי, אנא צור איתי קשר בוואטסאפ למידע נוסף Whatsap:+22959401900. אלוהים יברך אותך.

Back to top button