חדשות הארץמבזקים

הושגה שליטה על השריפה ביישובים "בית אריה" ו"גבעת אסף" בבנימין

לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית בנימין בסיוע צוותים ממחוז מרכז השיגו שליטה בשתי השריפות שפרצו היום (שישי) בשעות הצהריים בבנימין.

רשף עוזר עוז באבא סגן מפקד המשמרת: "קיבלנו דיווח על שריפת חורש סמוך ליישוב בית אריה בבנימין, לדברי המדווחים האש נעה במהירות ליישוב. בעקבות כך הזנקנו למקום כוחות רבים, על מנת לתת מענה מהיר ויעיל. עם ההגעה למקום זיהיתי כשלוש חזיתות אש, כאשר אחת מהן נעה במהירות ליישוב. מייד התחלנו בתעדוף משימות, וחלוקת הצוותים להגנה על היישוב. במקביל, צוותים נוספים נפרשו בשטח, על מנת לתחם את האש. לאחר פעולות אלו, הצלחנו להשתלט על השריפה, ולמנוע מהאש להגיע ליישוב."

לאחר פעולות כיבוי מאומצות של לוחמי האש, בסיוע כוחות צה"ל גם בגבעת אסף הושגה שליטה על האש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תושבים בגבעת עוז ציון בבנימין דיווחו כי בפעם השנייה השבוע ערבים מהכפר בורקא הציתו שריפה במקום שכובתה ע"י תושבים ומתנדבים. בנוסף התושבים טוענים כי קבוצה של פורעים עלתה מהכפר בורקא לגבעת צור הראל הסמוכה, הכתה את אחד התושבים שנסע ברכבו והציתה את הרכב כליל יחד עם שטחי מרעה. לדבריהם, רק בנס הצליח התושב להימלט מהלינץ' האכזרי.

הם הוסיפו כי לאחר הלינץ' וההצתות פרצו עימותים בין הצדדים. כוחות צה"ל שהגיעו למקום הותקפו גם הם ע"י הפורעים הערבים באבנים וזיקוקים.

"בתקופה האחרונה מחבלים מהכפר בורקא מנסים שוב ושוב לפגוע בתושבי הגבעות באיזור ע"י הצתת רכבים, ירי זיקוקים, הצתות, מטענים ותקיפת רועי צאן." אמרו תושבי האזור.

שריפה בבנימין - מתנחלים - הצתות ערבים - הצתת רכב (ללא קרדיט)
רכב עולה באש באזור גבעת צור הראל בבנימין
שריפה בבנימין - מתנחלים - הצתות ערבים (ללא קרדיט)
שריפה בגבעת עוז ציון בבנימין

Back to top button