חדשות הארץמבזקים

"מחר לאורית יש יום הולדת, איזה מתנה נפלאה זו"

אילנה קימל, אחות במכון הכאב ובמחלקה לשיקום גריאטרי בבית החולים רעות תל־אביב, חברתה הקרובה של אורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ששוחרר משבי החמאס, ליוותה את האם כל החודשים הללו. אלמוג מאיר הנו חבר הילדות של הראל, בנה של אילנה..

עוד חברים מהילדות
אלמוג והראל – עוד חברים מהילדות

"את אלמוג ואמו, אורית, אני מכירה כבר קרוב לעשרים שנה. נפגשנו לראשונה כשהילדים שלנו היו יחד במעון ובזכות החברות הטובה של הילדים, אורית ואני הפכנו חברות. המשפחות שלנו בילו הרבה יחד, יצאנו לטיולים והשתתפנו באירועים משפחתיים, הפכנו ממש למשפחה. כשהחלו להגיע הדיווחים והסרטונים מהשטח באותה השבת, הבן שלי זיהה את אלמוג באחד הסרטונים והיינו בהלם מוחלט." סיפרה אילנה.

בחודשים האחרונים צוות בית החולים השיקומי רעות ת"א מלווה את אורית המטופלת במכון הכאב. אילנה הוסיפה ואמרה: "בימים הראשונים למלחמה שיתפתי את הצוות שעובד איתי בבית החולים בסיפור ההיכרות שלי עם אלמוג. מאוד חשוב לי לתמוך באמא שלו ולכן גם הצעתי לה להגיע אלינו לטיפול במכון הכאב, כשנודע לי שהיא סובלת מכאבים. אני שמחה שיש לי יכולת להקל עליה מעט וכשהיא מגיעה אנחנו משוחחות ארוכות. אני בהתרגשות מטורפת, בוכה צועקת הכל מהכל. מחר לאורית יש יום הולדת, איזה מתנה נפלאה זו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: בית החולים רעות תל אביב
המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו עם בני משפחותיהם. צילום: דובר צה"ל
אלמוג ואמו. צילום: דובר צה"ל

Back to top button