מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ בליאק: "נחטפנו על ידי פסיכופטים חסרי מושג וכישורים מינימליים"

ח"כ ולדימיר בליאק אמר הבוקר (ראשון) כי "המבצע ההרואי וההיסטורי לשחרורם של נועה, אנדרי, שלומי ואלמוג לא משנה כהוא זה את מצבה האסטרטגי והפנימי העגום של ישראל תחת ממשלת נתניהו."

לדבריו, "ישראל תקועה בבוץ העזתי, כאשר נתניהו – מסיבות פוליטיות – בורח מהכרעה לגבי היום שאחרי. יישובי הצפון וקהילות הצפון הופקרו על ידי הממשלה. הנזק לאזור הוא עצום, לשנים רבות קדימה. בן גביר מפרק את המשטרה והופך אותה למיליציה פוליטית אלימה. סמוטריץ מפרק את הכלכלה, מבריח מוחות ותעשיות, והופך את אזרחי ישראל לעניים יותר, כל יום."

הוא הוסיף כי "עדיין מכהנים כאן 10-12 שרים מיותרים ומטורללים, שבוזזים מאות מיליוני ש"ח מכספי ציבור. וכמובן נזכיר כי לפני 3 שבועות נתניהו זרק לפח את האולטימטום של המחנה הממלכתי, ומאז לא השתנה דבר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ בליאק ציין כי "מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית, עם אזרחים נפלאים וחזקים, עם פוטנציאל כלכלי אדיר, עם כוחות הביטחון הטובים בעולם, מתפוררת ומתפרקת מול עיננו, רק כי נחטפו על ידי פסיכופטים חסרי מושג וכישורים מינימליים לניהול מערכות. נשארו שישה שבועות לסיום כנס הקיץ של הכנסת. אם הממשלה הזאת תשרוד אותם – הדמוקרטיה הישראלית, הכלכלה הישראלית, החוסן החברתי שלנו, המעמד הבינלאומי ייחרבו באופן כמעט בלתי הפיך, ובנימין ושרה נתניהו ישתלטו על המסך ביום השנה לשבת השחורה ה-7 באוקטובר."

לסיום אמר: "אני קורא ומתחנן לכל חברי קואליציית נתניהו-גנץ-בן גביר, שנשארה בהם טיפה של אחריות לאומית – תפסיקו לעשות "הערכות מצב" ושיקולים פוליטיים. ההיסטוריה לא תסלח לכם. תעשו מהלך עכשיו, תהיו בצד הנכון של ההיסטוריה. אין לנו זמן. למדינה – כפי שהכרנו אותה ואוהבים אותה – אין יותר זמן. אזל."

ח"כ ולדימיר בליאק
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button