מבזקיםצבא וביטחון

תיעוד: אוגדה 98 ממשיכה בלחימה לאחר שהשתתפה במבצע לשחרור החטופים

כוחות אוגדה 98 ממשיכים בלחימה במזרח דיר אל-בלח ובמזרח אל-בוריג׳, לאחר שהשתתפו במבצע חילוץ ארבעת החטופים ביממה האחרונה. במהלך המבצע, הכוחות חיסלו מחבלים רבים והשמידו תשתיות טרור. מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר סיפקו מעטפת אש אווירית לכוחות שפעלו במבצע, ותקפו מטרות טרור רבות במרחב ביניהן מחבלים חמושים שהיוו איום על כוחותינו. כך מסר דובר צה"ל.

עוד מסר הדובר כי לוחמי אוגדה 162 ממשיכים בלחימה ממוקדת ועל בסיס מידע מודיעיני במרחב רפיח. הלוחמים איתרו במהלך פשיטות מספר פירי מנהרות נוספים במרחב, לצד משגרי פצמ״רים ואמצעי לחימה נוספים.
בפשיטה על מבנה צבאי, לוחמי צוות הקרב גבעתי איתרו אמצעי לחימה רבים בהם רובים, RPG, מטענים, מחסניות, רימונים וציוד צבאי נוסף. במהלך פעילות כוחות אוגדה 99 במרכז הרצועה, חוסלה בתקיפת כלי טיס חוליית מחבלים שירתה על כוחותינו.

דובר צה"ל עדכן כי ביממה האחרונה בוצעו מספר שיגורי פצמ״רים ממרחב האוניברסיטה האיסלאמית בדרום העיר עזה לעבר כוחות צה״ל הפועלים במרחב המסדרון שבמרכז הרצועה, לא היו נפגעים. בסגירת מעגל מהאוויר, כלי טיס תקפו את המשגר שביצע את השיגורים והשמידו אותו. מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך היממה האחרונה מטרות טרור רבות ברצועת עזה. באחת התקיפות, כלי טיס של חיל האוויר תקף בהכוונת חטיבת האש 215 וחיסל מפקד בדרג הטקטי מארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אמל"ח שאותר ברצועת עזה
צילום: דובר צה"ל
פעילות צה"ל ברצועת עזה
צילום: דובר צה"ל
פעילות צה"ל ברצועת עזה
צילום: דובר צה"ל
פעילות צה"ל ברצועת עזה
צילום: דובר צה"ל
פעילות צה"ל ברצועת עזה
צילום: דובר צה"ל
פעילות צה"ל ברצועת עזה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

2 תגובות

  1. גם דעש הוא ארגון טרור של ארצות הברית. אנחנו ארגון טרור בגודל של מדינה וגם חמס ארגון טרור של ארצות הברית. אין דמוקרטיות בעולם. כולם ארגוני טרור

  2. ישראלחמאס מבצעים יחד רצח עם. אבא שלי עבד בשב"כ וסיפר לי שכולם משתפים פעולה ואיראן וישראל חברות טובות. מספיק עם כול השקרים והצביעות. ישראל היא ארגון טרור של ארצות הברית.

Back to top button