חדשות הארץמבזקים

מצמרר: ההודעה האחרונה של ארנון ז"ל לצוות הלוחמים שלו ביום הזיכרון

פקד ארנון זמורה ז"ל לוחם עז ואמיץ, מפקד בימ"מ הוביל את הכוח הפורץ במהלך המבצע ההירואי שאירע אתמול (שבת) בבוקר לחילוץ ארבעה החטופים הישראלים, נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, מלב נוסריאת שבמרכז רצועת עזה. הוא נפצע באורח אנוש במהלך השתלטות הכוח ופונה לבית החולים, שם נלחמו הרופאים על חייו אך למרבה הצער ללא הצלחה והם נאלצו לקבוע את מותו. בפעילותו רבת השנים הציל ארנון ז"ל חיים רבים והרבה ממעשי הגבורה שלו כנראה ישארו חסויים לעד.

פקד ארנון זמורה ז"ל
פקד ארנון זמורה ז"ל. צילום: פרטי

ארנון ז"ל התגורר במושב שדה דוד בדרום שנמצא בין קריית גת לשדרות. הוא הותיר אחריו את אשתו מיכל ושני ילדים. "הכל מתמלא עכשיו בתמונתו של הגיבור פקד ארנון זמורה ז"ל. אבל הרבה לפני שהוא היה לוחם וגיבור הוא היה איש מתוק ומקסים. בן זוג מדהים, אבא מושלם. איש אוהב ואהוב. ככה אנחנו נזכור אותו, ואשמח שגם אתם." כתבה אשמו בעמוד הפייסבוק שלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום, התפרסמה ברשתות החברתיות ההודעה האחרונה שארנון ז"ל שלח ללוחמים שלו ביום הזיכרון וכך כתב: "יום הזיכרון תמיד מורכב וקשה, אך היום הוא קשה במיוחד. זיכרון החברים עוד חד וברור ומעשיהם עוד מהדהדים ומכים גלים. כל יום מתגלים עוד ועוד פרטים על השבת הארורה ההיא ועל מה שנאלצנו להתמודד איתו. היום הזה חידד לי עוד יותר כמה בר מזל אני שזכיתי ועודני זוכה לשרת לצידכם. אנשים מיוחדים ערכיים בעלי יכולות מופלאות ובעיקר בני אדם טובים.

המדינה עומדת בפני אתגרים אדירים והיחידה ניצבת בחזית. למי שהיו דמיונות ומחשבות לגבי נחיצות הצוות מבין ודורש אותו היום בכל מבצע. אלה אנחנו שנעמוד שם ונידרש לשיא המקצועיות והחדות. אלה אנחנו שנעמוד שם וניתן את הפתרון המבצעי. אנחנו הולכים ומתקרבים לקראת ביצוע ערכי, הכי ערכי שיש. הצוות עומד בנקודות ההכרעה ואני רוצה שתדעו שלא הייתי מבקש אף אחד אחר לידי מלבדכם.

תחגגו את העצמאות, 76 שנים. אלה אתם שאפשרתם ומאפשרים אותה. אלה אתם ומשפחותיכם שמקריבים עבור הכלל. תחגגו! אני רוצה שתדעו כמה אני גאה ואוהב אתכם." חתם את הודעתו אך מלבד ללוחמיו העביר את ההודעה גם לבנות הזוג וכתב להן: "זה מה ששלחתי בצוות. אני רוצה גם לומר לכן, לא היינו מצליחים אפילו לקשור נעליים בלעדיכן, אתן אלה שמקריבות אתן אלה שפותרות את הבעיות ואתן אלה שתומכות בנו שאנחנו נופלים. אני אוהב גם אתכן".

פקד ארנון זמורה ז"ל הובא היום בשעה 16:00 למנוחות בבית העלמין בהר הרצל. גיבור ישראל, יהיה זכרו ברוך!

פקד ארנון זמורה ז״ל
פקד ארנון זמורה ז״ל. צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

Back to top button