מבזקיםספורט

אליפות ישראל בכושר גופני תוקדש לזכרם של נופלי חרבות ברזל

אליפות ישראל בכושר גופני שתיערך בירושלים זו השנה השלישית, תוקדש לזכרם של חברי קהילת הקרוספיט שנפלו במלחמת "חרבות ברזל". התחרות תכלול תחרויות בהשתתפות עשרות מתחרים בהם גם לוחמים ומשרתי מילואים. אליפות ה-RFA (ready for action), הנחשבת לאירוע השיא של קהילת הקרוספיט והכושר הגופני בישראל, תתקיים בהיכל הספורט מלחה שברחוב שטרן. במסגרת התחרות, עשרות מתחרים ממגוון ענפים, יתחרו בקטגוריות שונות (גברים/נשים, נערים/ נערות ומאסטרים/ות), במטרה להוכיח שהם בעלי הכושר הטוב ביותר. התחרות מרכזת אליה את מיטב הספורטאים מתחום הקרוספיט והכושר הגופני בארץ, ומתמיינים אליה מעל ל-500 איש מידי שנה, המתחרים על התואר "בעלי הכושר הגופני הטוב ביותר בישראל" . השנה, רבים מהמשתתפים לחמו במלחמת חרבות ברזל והתמודדו עם אתגר נוסף בדמות החזרה לשגרת האימונים לצד הלחימה.

כלל המקצים בתחרות יוקדשו לזכרם של חברי קהילת הקרוספיט שנפלו בקרבות ההגנה בעוטף עזה. סא"ל אלי גינזבורג ז"ל, רס"ן בנג'י טרקינסקי ז"ל, רס"ן בן ברונשטיין, רס"מ יוראי אליהו כהן ועומר גברה. כולם היו חלק מקהילת המתאמנים שנפלו בקרבות הגבורה להגנת יישובי העוטף. התחרות תתקיים בימים חמישי-שישי (20-21.6.2024) בהיכל הספורט במלחה. הכניסה תתאפשר ברכישת כרטיס שיימכר במחיר אחיד של 50 שקלים בלבד. לצד האירוע, יוכלו הצופים ליהנות ממתחם אקספו גדול שיכלול מגוון מוצרי ספורט בהנחות ודוכני מזון ושתייה. המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

לתחרות יגיעו עשרות מתחרים מכל הארץ שהצליחו לעבור את המיונים. התחרות המאתגרת בוחנת אספקטים מרכזיים מעולמות הספורט השונים כגון: הנפת משקולות, התעמלות מכשירים, פעילות אירובית ועוד תחומי ספורט מגוונים. המנצחים יקבלו את תואר אלופי הארץ, ועתידים להתחרות לאחר מכן בתחרויות בינלאומיות ברחבי העולם. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים היא בירת הספורט של ישראל. הרוח מנצחת, גם בספורט. העירייה עושה מאמצים רבים על מנת לקדם, לטפח ולחזק את תרבות הספורט הירושלמית שאנו כל כך גאים בה. בירת מדינת ישראל מארחת עוד ועוד תחרויות לאומיות ובינלאומיות בענפים שונים. התחרות תוקדש לזכרם של חברי הקהילה שנפלו בקרב, אנו מרכינים ראשנו לזכרם ומתפללים לשובם של החטופים. אני מזמין את תושבי ירושלים ואת המבקרים בה להגיע לתחרות, לכבד את זכרם ולחוות אירוע שאין כמוהו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אליפות ישראל בכושר גופני
צילום: הפקה RFA

Back to top button