חדשות הארץמבזקים

הרוגה ושני פצועים בפיצוץ רכב באשקלון, ילדה בת 5 במצב אנוש

צעירה כבת 20 נהרגה ושניים נפצעו לפני זמן קצר (שלישי) בפיצוץ רכב ברחוב בריכת רם באשקלון. צוותי הרפואה של איחוד הצלה בסיוע של חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו סיוע ראשוני ופינו לבית החולים ברזילי ילדה כבת 5 במצב אנוש ולפצוע בינוני כבן 40.

מנחם בללו חובש וראש סניף איחוד הצלה באשקלון מסר: "התקבל דיווח על רכב שעולה באש. העקנו בזירה סיוע רפואי לילדה כבת 5 במצב אנוש ולפצוע בינוני כבן 40. כמו כן, למרבה הצער נקבע מותה של צעירה כבת 20 עקב אופי הפציעות והכוויות הקשות מהן סבלה".

חובש רפואת חירום במד"א איציק אלבז סיפר: "כשהגעתי לרחוב ראיתי רכב שעולה באש. בחצר בניין סמוך שכבה ילדה כבת 8 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ואזרחים שהיו במקום ביצעו בה פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מוקד 101 של מד"א. גבר כבן 45 וגבר כבן 28 שסבלו מכוויות היו בסמוך לרכב. הענקנו טיפול רפואי לפצועים והם פונו לבית החולים כשמצבה של הילדה אנוש והגברים בינוני. לאחר תום פעולות כיבוי הרכב אותרה בתוכו צעירה כבת 20 ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום. מספר עוברי אורח נפגעי חרדה מטופלים במקום"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
אשקלון - פיצוץ רכב
צילום: דוברות איחוד הצלה
פיצוץ רכב - אשקלון
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

תגובה אחת

  1. תמיד אצלנו זה בהדרגה. אנוש, קשה, מת למחרת. ככה גם אימא שלי היתה מודיעה לי על מתים במשפחה. בהדרגה. גם אני למדתי ממנה, והודעתי לה על מות אחיה בהדרגה – 4 חודשים עד היא הבינה. מסכנה בת 83 פחדתי עליה שלא תמות.

Back to top button