מבזקיםמשפטי/פלילי

בן גביר בזירה באשקלון: "נחצה עוד קו אדום, אקדם את עניין הפגסוס"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיע לפני זמן קצר (שלישי) לזירת האירוע באשקלון ואמר כי "נחצה עוד קו אדום היום, כמובן הופכים את העולם כדי למנוע רצח של אנשים, קל וחומר פגיעה בנשים ובילדים, אנחנו מתפללים לשלומה של הילדה בת ה-8. אנחנו אומרים בצורה מאוד מפורשת: אנחנו מנסים לעשות הכל כדי למנוע את הדברים האלה."

"צריך לומר את האמת ביושר", הוסיף השר בן גביר, "במשך שנים רבות, עשרות שנים, העניין של מלחמה במשפחות הפשע הוזנח ולצערי יותר מדי התעסקו בסולחות, יותר מדי התעסקות בדברים שהם לא פעילות משטרתית. מהרגע שהפכתי להיות השר לביטחון לאומי אנחנו הגדלנו ועלינו בפעילות נגד משפחות הפשע, גם בתחום האמל״ח, גם כלים למשטרה בתחום הנשק, והיום גם בבתי הסוהר השתנו לגמרי התנאים שלהם. היחס למשפחות הפשע הרבה יותר חמור."

הוא ציין כי "למרות התנגדות של גורמים משפטיים יש לי כוונה ואני אקדם גם את עניין הפגסוס למשפחות פשע. אני מקדם את הנושא ושבוע הבא זה עולה להצבעה בוועדה של ח״כ צביקה פוגל, את הנושא של הגבלות המנהליות במשפחות פשע. לצערי, היו כל מיני גורמים משפטים שלא אפשרו את הדבר הזה, אבל אנחנו הולכים לקדם את זה למרות ההתנגדות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון לאומי אמר כי "אני מאמין שהמשטרה תצליח להגיע לאותם חלאות שעשו את המעשה. אני כבר מזמן רציתי לערב את השב״כ, לצערי גורמים משפטים חשבו שזה לא נכון, אני עדיין חושב שהשב״כ צריך להיות מעורב בנושא הזה. המשטרה חזקה, למשטרה יש יכולות, אבל לשב״כ יש כלים שאין למשטרה, ולכן אני חשבתי שנכון יהיה לקדם את השב״כ ולהכניס אותם לעניין."

השר בן גביר בזירת האירוע באשקלון
השר בן גביר בזירת האירוע באשקלון
השר בן גביר בזירת האירוע באשקלון
השר בן גביר בזירת האירוע באשקלון
השר בן גביר בזירת האירוע באשקלון

3 תגובות

  1. محمد علي עכשיו. אבל מי העבריין. אולי זה בגלל שהוא הגזים עם המנדטים. שיוריד במשקל אם הוא רוצה להמשיך בתפקיד.

  2. עבריינים ללא לב בושה וחרפה..ובן גביר רץ לשם נו מה יצא לו..

Back to top button