חדשות הארץמבזקים

מעל 100 שיגורים לעבר הצפון: "ממליצים לשהות בקרבת מרחב מוגן"

במטח האחרון שנורה לפני זמן קצר (רביעי) לעבר יישובי הצפון שכלל למעלה מ-100 שיגורים בוצעו מספר יירוטים מוצלחים.

במשטרת ישראל התקבלו בדקות האחרונות דיווחים על מספר נפילות בכמה מוקדים בתחום המחוז הצפוני כולם בשטחים פתוחים, ללא דיווח על נפגעים.

שוטרים וחבלני המשטרה עושים דרכם כעת אל הזירות וסורקים לשם הסרת סיכון לציבור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה קוראים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל .

מהמועצה האזורית מרום הגליל נמסר לתושבים: " אנו ממליצים לשהות בסמיכות למרחב מוגן עד הודעה חדשה."

מחמ"ל מועצת חצור הגלילית נמסר: "בתום סריקות ראשונות ברחבי המועצה,, אין נפגעים ונזק בחצור. בשעה זו מתקיימת הערכת מצב יישובית ובמידת הצורך נשוב ונעדכן. נזכירכם, בעת הפעלת אזעקה יש לשהות 10 דקות במרחב המוגן. זה מציל חיים ומונע פגיעה של חלקי יירוט."

עיריית טבריה: "בשעה 09:00 הופעלה אזעקה בטבריה, בעקבות מספר שיגורים שבוצעו למרחב. לא זוהו נפילות בשטח העיר ובסביבתה. אין נפגעים ולא דווח על נזק. נמשיך לעדכן ככל שיידרש. על פי הנחיית פיקוד העורף: יש להמשיך בחיי שגרה עם עירנות מוגברת."

מועצה אזורית עמק הירדן: "לפני זמן קצר נשמעו אזעקות באזורים שונים בעמק הירדן בעקבות ירי טילים לאזורנו. מיד לאחר הירי נשמעו קולות נפץ עזים של יירוטים. עד כה לא ידוע לנו על נפילות או על נזק ברכוש. אנו מבקשים מכל מי שנתקל בנפל או בכל דבר חשוד לא להתקרב לאזור ולדווח מיד לרכז הביטחון ביישוב או למשטרה. אנו מבקשים מכולם להישאר מעודכנים ולעקוב אחרי הנחיות פיקוד העורף."

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

2 תגובות

Back to top button