מבזקיםתאונות עבודה

ילד בן 6 טבע בבריכה פרטית ביבנאל, מצבו קשה

ילד בן 6 טבע בבריכה לפני זמן קצר (חמישי) בישוב יבנאל. כונני מד"א הצלה יבנאל ביחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי הוהא פונה לבית החולים צפון פוריה במצב קשה.

פראמדיק מד"א הצלה יבנאל שלומי פרץ וחובשי רפואת חירום נחמן סלמה ונחמן יעקב טולדנו מספרים: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 6 מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה לאחר שלדברי בני משפחתו טבע בבריכה בצימר. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה יבנאל ביצענו בו פעולות החייאה הכוללות עיסויי לב והנשמות ובחסדי שמיים לאחר שחזר הדופק הוא פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה להמשך טיפול בבית חולים צפון בפוריה.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, 89 ילדים טבעו למווות בחמש השנים האחרונות (2019-2024) מתוכם שבעה טבעו למוות מתחילת 2024.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "החופש הגדול עוד לא התחיל וכבר אנחנו רואים עלייה במספר מקרי הטביעות. בשנים האחרונות טביעת ילדים הפכה למכת מדינה, כשהבריכות הביתיות מהוות את אחד הגורמים הבולטים לריבוי הטביעות.
אני קוראת להורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' – טביעה מתרחשת בדממה ובמהירות, בדיוק ברגע בו לא שמנו לב. בריכות ביתיות מגדרים עם שער שננעל אןטומטית למניעת כניסת ילדים ללא השגחה. לא מזמינים נופש לפני שמוודאים שהבריכה מגודרת. בסביבת המים משגיחים על הילדים כל הזמן במרחק נגיעה וללא הסחת דעת"

צילום: דוברות הצלה יבנאל
ילד טבע בבריכה ביבנאל
צילום: דוברות הצלה יבנאל
ילד טבע בבריכה ביבנאל
צילום: דוברות הצלה יבנאל
ילד טבע בבריכה ביבנאל

צילום: דוברות הצלה יבנאל

Back to top button