מבזקיםפוליטי / מדיני

בני גנץ: ״למדינת ישראל אין זמן לממשלה שמנסה לקנות זמן״

בני גנץ פרסם לפני זמן קצר (שישי) ברשת החברתית פייסבוק פוסט ובו הסביר את החלטתו לצאת מהממשלה. יו"ר המחנה הממלכתי אמר כי "אין זמן. במסגרת הפגישות שערכנו בניסיון להגיע להבנות על חוק הגיוס ביחד עם צוותו של שר הביטחון ונציגי החרדים, היה רגע שבו הועלתה האפשרות להציב יעד שיקבע שעוד השנה ישרתו כ-3,000 חרדים, ושבתוך 5 שנים, 50% מהחרדים ישרתו. אחר כך, שאלנו – איך?״.

״האם נפתח מסלולים מותאמים כפי שהציע מאוחר יותר האלוף שקדי, ונקים מנהלת שתרכז את כל נושא השירות, כולל של הערבים? האם הסנקציות יהפכו להיות אישיות כך שכל פרט יהיה מחויב? האם כל הצעירים יעברו דרך המנהלת, גם אלו שאמורים לקבל פטור? לצערי, הייתה מסקנה אחת – כל מה שמנסים לעשות בחדר, הוא להרוויח זמן. להעביר יעדים, שכולם מבינים – שאין שום כוונה לעמוד בהם. כמו בשיר של להקת גזוז – מילים יפות, ללא כיסוי.״ הוסיף.

עוד אמר כי ״גם החוק שעבר השבוע – נועד לקנות זמן לקואליציה. חברי כנסת מהליכוד אומרים שלא יצביעו בעדו, וכך גם החרדים. אבל זה נותן זמן. לתושבי הצפון אין זמן – הם צריכים לחזור הביתה, וזה עלול לעבור במלחמה. ולתושבי הדרום, אין זמן, הם רוצים שישמרו על היישובים שחזרו ושיחזרו. ולמילואמניקים שחוזרים בפעם השלישית לתפוס קו באיו״ש או בצפון או לתוך עזה – אין זמן. יש להם עסקים ולימודים ומשפחה שנשארת בעורף.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר ״גם לחטופים אין זמן. ולמדינת ישראל אין זמן לממשלה שמנסה לקנות זמן, במקום לקבל החלטות. לכן, יצאנו השבוע מהממשלה. בלב כבד, אך בלב שלם. אין לנו זמן. צריך להיערך לאתגרים הגדולים שבפנינו. צריך להגיע לבחירות, לחדש את האמון בין העם ונבחריו, ולהקים ממשלה לאומית – ממלכתית – ציונית. זה הזמן".

תגובה אחת

Back to top button