לבנוןמבזקים

משפחות מפונים חוסמות את הכניסה לירושלים – "צאו לנצח בצפון"

הכניסה לירושלים נחסמה לפני זמן קצר (שבת) על ידי משפחות מפונים מהצפון, שמוחים על התנהלות הממשלה ומערכת הביטחון בנושא. התושבים הודיעו על הקמת מטה המאבק "נלחמים על הצפון", ויציאה לפעטלות מחאה נרחבות בשבועות הקרובים.

רפאל סלאב, מקים לובי 1701, חבר הנהלת המטה ותושב קריית שמונה אמר במקום: "הפסקנו לשתוק. אנחנו חברים ומשפחות מהצפון רוצים ניצחון. הגיע הזמן להתייחס לחיזבאללה כלבנון, וללבנון כחיזבאללה. לא יכול להיות ששמונה חודשים אנחנו יושבים פה ולא מנצחים את האויבים האלו. התושבים חזקים, צה"ל חזק, המילואימניקים חזקים, ואנחנו צריכים החלטה אחת: לנצח!".

בהמשך קרא סלאב לקבינט המלחמה ולקבינט המדיני ביטחוני: "תתחילו לשים עלינו, בואו להיפגש איתנו, צאו לנצח בצפון!". התושבים צפויים לפנות באופן פרטי לראש הממשלה וחברי הקבינט ולדרוש מהם שיפגשו עמהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפונה נוספת הוסיפה: "רק התחלנו, היום יצאנו אחרי תקופה שאנחנו מנסים להשמיע את הזעקה שלנו. זה היה נראה שאנחנו שקופים אבל זה נגמר. הצפון לא יחזור בלי פעולה צבאית שתחזיר אותנו בכבוד לבית. כל עם ישראל צריך להתעורר ולתמוך בנו במאבק הזה. אחרת זה יגיע לכל בית בישראל".

סלאב סיכם: "שמענו שהשר דרמר וצחי הנגבי יצאו לשליחות להציל את הסכם 1701. אנחנו לא נסכים לחזור הביתה עם הסכם כניעה. אנחנו רוצים ניצחון וביטחון. אחרי שמונה חודשים של שקט אנחנו מודיעים: לא נשתוק יותר!"

שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button