מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ״ל: "גיוס חרדים זה צורך מובהק ויש כיום הזדמנות לשינוי״

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי קיים בסוף השבוע (שישי) הערכת מצב וסיור במרכז רצועת עזה, עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 99, תת-אלוף ברק חירם ומפקדים נוספים במילואים, במהלכו התייחס לד[צורך לגייס חרדים. הרמטכ״ל: ״אנחנו רוצים להרחיב את הבסיס כמה שיותר ממי שמגיע להתגייס. אני אומר לכם שיש הזדמנות לשינוי גם בחברה החרדית, לא מספיק רחב, אבל יש רצון לשינוי. אנחנו רוצים ללכת קדימה לא כי זה יפה, קודם כל כי צריך. גדוד שנקים היום, שמחזיק גזרה בבקעת הירדן, מחזיק גזרה ביהודה ושומרון, מחזיק פה גזרת הגנה. כל גדוד כזה סדיר, שאנחנו מקימים, חרדי, הוא מוריד לנו תעסוקה של אלפי אנשי מילואים רבים מאוד בזכות סדיר חובה." הרמטכ"ל הדגיש: "זה עכשיו צורך מובהק, ולכן אנחנו מאוד מעודדים את זה, ואנחנו רוצים לעשות את זה נכון. אנחנו רוצים לעשות את זה בטוב. מהצד השני דברו עם האנשים. זו זכות. אנחנו מגנים על המדינה. עכשיו, אנשים עושים את זה, ואני יודע שזה קשה, אגב זה טבעי לגמרי, מי שכבר קרוב לשמונה חודשים לקצת הפוגות. לא בבית, והוא איש מילואים והוא באזרחות ועבודה ומשפחה וכל הדברים מסביב, זה לא מובן מאליו. מהצד השני אנחנו חייבים את זה קדימה. אני רוצה שתדעו ותאמרו את זה, אנחנו במאמץ גדול לדאוג לתנאים של האנשים״.

הרמטכ"ל הרצי הלוי
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

3 תגובות

  1. לך תתעסק בנצחון בלמחמה בדרום ובצפון במקום לקשקש בשכל על פוליטיקה!
    נכשלת ב 7/10/23 ולא הלכת!
    אתה ממשיך להכשל וגורם למוות מיותר של בנינו הגיבורים, לך להלחם או לך מייד הביתה! אנחנו כבר נדאג לשלוח אותך לכלא!

  2. בשביל שתמסרו אותם כבשר תותחים על מזבח הבעל שלכם?!
    לא מספיק בגדתם בעמכם ומסרתם אותם ואת החיילים הקדושים שלנו למיתה סתם במקום לתת להם לנצח ולשרוד, עכשיו אתם רוצים לקחת את בני התורה הצדיקים הקדושים ולמסורם למיתה גם כן?!
    עמלקים ארורים שכמותכם בקרוב תמחו מתחת השמיים אמן! אתם וכל עושי דבריכם וכל שותפיכם הרשעים הארורים הבוגדים בעם ישראל הקדוש!
    כל שלטון הפקידים יפסק בקרוב וגם הממשלה תיפול על שיתוף פעולתה עם מלכות רומי הרשעה השלטת בכל העולם היום ("דיפ סטייט", "אילומינטי", "הקבאל", "הבונים החופשיים" וכל השמות שאתם משתמשים בהם) אחרי שמכרתם את עם ישראל!

    בקרוב ה' ומלך המשיח יעשו סדר וינקמו בכולכם יחד עם כל הרשעים שהצרו לעם ישראל לאורך כל הדורות!

Back to top button