בידורמבזקים

פליירים הוצמדו לשמשות הרכב של המבלים שהגיעו להופעה של אייל גולן

עשרות אלפי המבלים שהגיעו אמש (ראשון) להופעה של אייל גולן באצטדיון בלומפילד בתל אביב הופתעו לגלות בסיום ההופעה כי על כל כלי הרכב שחנו בחניית האצטדיון הוצמדו פליירים נגד הזמר. בפליירים נכתבו מסרים כמו "פות מובייל – להגיע להופעה של אייל גולן זה לתמוך בניצול צעירות וקטינות" ו-"הקהל לבוש לבן ההופעה מוכתמת", בליווי ציטוט של אחת המתלוננת נגד הזמר. את המחאה הובילו פעילות ארגון "פוליטיקלי קוראת", שפרסו תיעוד של האירוע ברשתות החברתיות.

אייל גולן - הופעה
צילום: חדשות מבזק לייב

התגובות למחאה היו מעורבות. מבלים רבים זעמו על כך וטענו כי מדובר ב"צרות עין". אחת המבלות אמרה: "אנשים חסרי חיים, משועממים. אשכרה, ללכת רכב רכב להדביק מדבקה.. אנחנו גרים במדינת חוק, שאומר כי כל עוד אדם לא הורשע ונמצא נאשם הוא חף מפשע".

בעמוד האינסטגרם של ארגון "פוליטיקלי קוראת" דווקא תמכו המגיבים. אחת מהם כתבה: "לכל המתייפייפים שמצדיקים את הנבלה הזאת- בואו נראה אתכם שותקים לבן אדם מבוגר שיתעסק עם הבת הקטינה שלכם. בושה! הבן אדם הזה צריך להיות בכלא!!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, הזמר נחקר בפרשת "משחקי חברה" שנקראה גם "פרשת אייל גולן והקטינות" בשנת 2014 בחשד ליחסי מין שלכאורה קיים עם קטינות בניגוד לחוק. אולם גולן הכחיש את ההאשמות, וחלק מהנערות אף הודו כי אביו של הזמר הורה להן לשקר לו בדבר גילן. תיק החקירה נגדו נסגר מחוסר ראיות וללא הגשת כתב אישום נגדו. לאחר סגירת התיק טען גולן כי נפל קורבן לתלונות שווא של הנערות.

האירוע באצטדיון בלומפילד מעורר דיון ציבורי נרחב על סוגיות של חופש הביטוי, תמיכה באמנים שנחקרו בעבירות מין ומערכת הצדק. מצד אחד, יש הטוענים כי יש לאפשר לכל אדם להמשיך בחייו כל עוד לא הורשע בבית המשפט. מצד שני, ישנם אלו שמאמינים כי יש להימנע מלתמוך באמנים שנחקרו בעבירות חמורות, גם אם לא הורשעו, כדי לא להעניק להם לגיטימציה ציבורית.

אייל גולן - מחאה - פליירים
צילום: פוליטיקלי קוראת
אייל גולן - מחאה - פליירים
צילום: פוליטיקלי קוראת
צילום: ארגון "פוליטיקלי קוראת"

5 תגובות

  1. אנשים רעים ‏כמה קנאה ושנאה כמה אלוהים יכול לראות ככה ונותן לנו עונשים 😞😞

  2. איבדו את זה לגמרי!
    בעינייהם, כולם חייבים לחשוב ולהתנהג כמוהם ורק הדרך שלהם נכונה.
    אם זה לא קורה באופן טבעי אז הם יגרמו לזה לקרות (או לפחות ינסו) בכוחניות ובאלימות
    שיחיו את חייהם ויתנו לאחרים לחיות בשקט.
    חוליגנים,
    ברברים,
    להם מותר הכל.

  3. ואחרי שסימו לתלות את הפליירים הלכו להצגה של משה יבגי,כמה קנאה ושנאה יש בהם מסכנים

Back to top button