מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון בצפון השומרון: ״מתגברים את כיתות הכוננות בנשק מתקדם״

*שר הביטחון גלנט בצפון השומרון: ״למול המאמץ האיראני להחדיר נשק לאזור ג׳נין, אנו מתגברים את כיתות הכוננות בנשק מתקדם ורחפנים, ומקימים צוותי התערבות שיספקו מענה מיידי בעת הצורך״*

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (שני) לסיור במועצות האזוריות ״גלבוע״ ו״עמק המעיינות״, כדי לקיים הערכת מצב עם גורמי צה״ל וראשי המועצות על חיזוק מרכיבי הביטחון ביישובים למול האיומים השונים, בדגש על הירי ממרחב ג׳נין.

שר הביטחון נפגש עם ראש המועצה האזורית גלבוע דני עטר וראש המועצה האזורית עמק המעיינות איתמר מטיאש, והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין הרשויות המקומיות לצה״ל. בתום הסיור, השר גלנט עדכן את ראשי המועצות כי משרד הביטחון ישפר את מרכיבי הביטחון ביישובים באמצעות רכש רחפנים, חימוש כיתות הכוננות בנשק מתקדם, הקמת צוותי ההתערבות וחידוש הגדרות וצירי הביטחון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון גלנט אמר בסיור כי "במרחב הגלבוע, עמק המעיינות, התענכים, אנחנו נערכים כנגד כל רעה. מצד אחד, פועלים בצורה ממוקדת בג'נין, במחנות הפליטים ובכל מקום על מנת לסכל טירור, מצד שני, אנחנו מתגברים את כיתות הכוננות ויחידות ההתערבות שאנחנו מקימים בנשק המתקדם ביותר ובאימון הטוב ביותר כולל כלי נשק מחלקתיים, רחפנים, וכל ציוד שיידרש על מנת שיוכלו לפעול במרחב ולהבטיח מענה מיידי עד להגעה של הכוחות״.

״למול המאמץ האיראני להחדיר נשק ותחמושת ממזרח לכיוון ג'נין, אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת לבלום זאת, ואני משבח את כוחות הביטחון שגם עושים את המאמץ הנדרש וגם מגיעים להישגים טובים".

שר הביטחון - יואב גלנט - צפון השומרון - הערכת מצב
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון - יואב גלנט - צפון השומרון - הערכת מצב
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון - יואב גלנט - צפון השומרון - הערכת מצב
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: שירה קינן

Back to top button