חדשות חוץמבזקים

ח״כ דנון לסטודנטים בארה"ב: ״המלחמה תסתיים רק בנצחון מובהק של ישראל״

על רקע ההפגנות הסוערות בקמפוסים של האוניברסיטאות בארה"ב, התכנסה בישראל קואליציה של מנהיגי סטודנטים פרו-ישראליים ממוסדות בולטים בארה"ב על מנת לקדם פעילות בקמפוסים למען ישראל. הקבוצה נפגשה היום (שני) עם שגריר ישראל באו"ם לשעבר, חבר הכנסת דני דנון שבעבר ניהל מאבקים בקמפוסים בארה"ב למען ישראל.

דנון אמר לסטודנטים כי "המלחמה שלנו עם חמאס היא מלחמה אכזרית וקשה שגובה מאיתנו מחירים כבדים. חמאס לא מהווה איום אמיתי על ישראל. למרות המחירים הקשים, בשדה הקרב אנו מביסים אותם. אבל האויבים האחרים של ישראל מביטים בנו כעת ובוחנים את התגובה שלנו מול הטבח הנורא שביצע חמאס באזרחי ישראל.״

דנון המשיך ואמר כי ״אנו חייבים לוודא שהם יבינו שישראל תביס את כל מי שיעז לאיים על אזרחי ישראל. המלחמה הזו חייבת להסתיים כשלכולם ברור שישראל נצחה נצחון מוחלט והחטופים שבו הביתה. אתם חייבים לדעת שאנחנו לא לבד במערכה הזו. גם כשלחמתי באו"ם תמיד היו תומכים רבים מאחרינו. לא רק יהודים.אל תתביישו להלחם בקמפוסים למען ישראל. אל תפחדו מהביקורת. אם תהיו נחושים ועקביים תצליחו להביא המון הישגים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר דנון כי "הפגנתם מסירות עצומה לקידום המטרות של ישראל. למאמצי ההסברה שלכם יש משמעות רבה, ואני משבח אתכם על עבודתכם החשובה הן כאן בישראל והן עם חזרתכם לארה"ב."

דני דנון - סטודנטים - ארה״ב

Back to top button