למען הקהילהמבזקים

מתנדבי זק״א נפגשו עם הצלם זיו קורן שתיעד את פעילותם ב- 7/10

מתנדבי זק״א והנהלת הארגון הגיעו למרכז פרס לשלום ולחדשנות לתערוכה ׳שבעה באוקטובר׳ של הצלם זיו קורן שתיעד את פעילותם בשטח.

היום (שני), צבי חסיד מנכ״ל, ברוך נידאם מנהל החטיבה הבינלאומית, יעקב שטיינמץ ר״צ המכון לרפואה משפטית, ישראל חסיד דובר, ערן קוזחי ר״צ היחידות המיוחדות הגיעו לביקור מיוחד במרכז פרס לשלום ולחדשנות לתערוכת הצילומים ׳שבעה באוקטובר׳ של הצלם זיו קורן, ונפגשו איתו ועם מנכ"לית המרכז אפרת דובדבני.

מדובר בביקור מרגש ובסגירת מעגל שכן החל מרגעיה הראשונים של הלחימה הגיע זיו לשטח המלחמה ותיעד את המראות יוצאי הדופן, ובין היתר את מתנדבי זק״א שפעלו בשטח. התערוכה שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר אשר הוצגה בלמעלה מ- 40 ערים במדינות שונות ברחבי העולם, מוצגת לראשונה בארץ במרכז פרס לשלום ולחדשנות, ומספקת תיעוד מטלטל, מקיף וראשוני ממאורעות אותה שבת ועד היום, וכוללת תמונות פרינט ומיצגים דיגיטליים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צבי חסיד, מנכ"ל זק"א: "התערוכה הזו, משמשת תזכורת למסירות ולגבורה של המתנדבים שלנו שעמדו בחזית. התמונות המוצגות לא רק מדגישות את המציאות הקשה של אותו יום, אלא גם מדגישות את המחויבות של המתנדבים שלנו לכל אדם באשר הוא, אפילו בתנאים המאתגרים ביותר".

אפרת מנכ״לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות: ״בשבעה באוקטובר אנשי זק"א ירדו לשטח והתמסרו באופן מוחלט לעבודת קודש קשה ומורכבת בזירות האסון. הצלם זיו קורן ליווה את פעילות הארגון .מרכז פרס גאה לתת במה בינלאומית וישראלית לעשייה של זקא – עשייה שהיא שליחות של חסד ורחמים ואין דבר שהוא למעלה מזה״

מתנדבי זק״א
צילום: זק״א תל אביב
מתנדבי זק״א
צילום: זק״א תל אביב
מתנדבי זק״א
צילום: זק״א תל אביב
מתנדבי זק״א
צילום: זק״א תל אביב

Back to top button