מבזקיםפוליטי / מדיני

גל של גינויים לדבריו של ח"כ ואטורי: "תחתית מוסרית, פרס לחמאס"

ח"כ ניסים ואטורי (ליכוד) כינה הבוקר בראיון לרדיו "קול ברמה" את המפגינים מול ביתו של ראש הממשלה "זרוע של החמאס" ועורר עליו גל גינויים חריפים. ח״כ קארין אלהרר (יש עתיד): ״ההסתה של נבחרי ציבור נגד אזרחים פטריוטים מודאגים היא חסרת אחריות ומסוכנת. מבלי שנתייחס לתחתית המוסרית שצריך להגיע אליה כדי להשוות מפגינים למחבלים, אמירות מזעזעות כאלה מכשירות אלימות מסוכנת נגדם. ואטורי, אתה ממש פרס לחמאס״. השרה לשעבר, ח״כ אורית פרקש הכהן (חוסן לישראל): ״דבריו המבחילים של ח״כ ואטורי מהבוקר הם פניה של הממשלה הזאת. של הקואליציה הזו. של ראש הממשלה הזה. ‏ממשלה של חושך שהשתלטה על עם של אור. ממשלה של מושחתים שהשתלטה על העם הכי ערכי שיש. ‏ממשלה שהביאה עלינו חורבן וזורעת שנאה בתוכנו כשהעם שלנו נלחם ביחד זה לצד זה. ‏ממשלה שאין תחתית, שנציגיה לא יהדהדו או לא יקדמו. ‏וראש ממשלה אחד – שנושא באחריות ומחייך תוך כדי. ‏בחילה."

גם דובר כוח קפלן הגיב לדברי ואטורי: "לא מדובר רק בכסיל, אלא במסית מסוכן שקורע את העם בהנחיית נתניהו. מדובר באמירה מסוכנת, שמשווה את מאות אלפי הלוחמים והמתנדבים לזרוע של ארגון הטרור חמאס. אנו קוראים לחברי הכנסת מכל סיעות הבית לגנות בצורה שלא משתמעת לשתי פנים את האמירות המסוכנות ולגבות את המפגינים."

שר התרבות והספורט מיקי זוהר (ליכוד), ניסה לגלות ממלכתיות ואמר: "האמירות המזעזעות כמו זה ש״נתניהו מחייך כשקצין העיר דופק למשפחות על הדלת״ וש״המפגינים זרוע של חמאס״ – מעמיקות את הקרע הגדול שקיים בעם שלנו ועלול להביא עלינו אסון גדול יותר מהשבעה באוקטובר. אויבי ישראל צופים בנו מהצד ומחככים ידיהם בהנאה. בלי אחדות בתוכנו אין לנו עתיד בארץ הזאת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ ניסים ואטורי, ליכוד
צילום: שרון רביבו קמפיין הליכוד

Back to top button