חדשות הארץמבזקים

אלפים מפגינים מול הכנסת בדרישה להקדמת הבחירות

אלפים מפגינים בשעה זו (שלישי) מול הכנסת בהפגנה שבהובלת מטה המאבק ״חופשי בארצנו״ בקריאה לבחירות עכשיו. רא״ל (במיל׳) בוגי יעלון, שר הביטחון לשעבר נאם בהפגנה. ״כבר 256 ימים – כ- 1500 נרצחים ונופלים, אלפי פצועים, 120 חטופים בידי החמאס ומעל 150,000 מפונים מבתיהם – וממשלת המשיחיים, המשתמטים והמושחתים עדיין לא החליטה מהי מטרת המלחמה ומהו מצב הסיום. בושה!״ אמר.

עוד אמר כי ״כן, הנאשם נתניהו, אתה אחראי העל למחדל הביטחוני החמור בתולדות המדינה. אתה שמסרב לקחת אחריות, וממשיך להיאחז בשלטון ומבחינתך – שהמדינה תישרף. אתה הראש, אתה אשם. אתה מאשים בכשלונך את ה׳לשעברים׳ כאילו לא היית כאן ראש הממשלה במשך 16 שנים; אתה מאשים את המחאה, את נשיא ארה"ב ביידן ואת מי לא?! אז בוא נזכיר לך מספר עובדות: אתה זה שאימצת את תפישת המשיחיים שלפיה 'החמאס נכס והרשות נטל', כדי למנוע כל הסדרה עם הפלסטינים.״

״אילו סדר העדיפויות שלך לא היה הישרדותך האישית – היה צריך להביא לשחרורם של כל החטופים בראשית המערכה, לפני מיצוי המהלכים הצבאיים ולפני שנשלל מאתנו המנוף ההומניטרי. מי שעיניו בראשו, מי שחרד לגורל המדינה, אמור להבין שהמאבק הוא בין מדינת ישראל היהודית הדמוקרטית והליברלית, ברוח מגילת העצמאות – מדינה בטוחה, משגשגת, מוסרית וצודקת, לבין אלה שרוצים מדינת הלכה משיחית, פאשיסטית, גזענית, הומופובית, מיזוגנית, נחשלת, מושחתת ומצורעת. זה האיום הקיומי על המדינה״, אמר לסיום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הפגנה - כנסת
צילום: ורדית אלון-קורפל
הפגנה - כנסת
צילום: ורדית אלון-קורפל

5 תגובות

Back to top button