מבזקיםפוליטי / מדיני

שיחה קשה בין דרעי לנתניהו: "ממשלה גרועה, איבדת שליטה"

"חוק הרבנים" שזכה לכינוי "חוק הג'ובים" היה אמור לעלות הבוקר (רביעי) להצבעה ראשונה בוועדת החוקה אך נתניהו החליט להסיר את החוק מסדר היום לאחר פגישה שקיים עם ראשי הרשויות.

ראש העיר אשקלון תומר גלאם השתתף אתמול בוועדה כסגן יו״ר המרכז לשלטון מקומי ויו״ר ועדת ניהול משברים, ודרש מחברי הוועדה להסיר את החוק, זאת יחד עם ראש העיר דימונה, בני ביטון וראש העיר מודיעין, חיים ביבס.

ראש העיר אשקלון אמר: "זה לא הזמן וזו לא הדרך להעביר חוק שיכול להביא לפיזור הכנסת. בזמן שחיילינו נלחמים בגבולות הארץ, הפעולות של הממשלה צריכות להיות ממוקדות לטובת אזרחי ישראל בכלל ותושבי אשקלון בפרט. אני הגעתי לכאן תוך כדי ניהול עיר כדי להביע את מורת רוחנו מהמהלך בעת הזאת. אני רוצה לברך את ראש הממשלה ואת חברי הוועדה על ההחלטה הנכונה והמתבקשת שקיבלו להסיר את הצעת החוק מסדר היום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבוקר חשף יהודה שלזינגר מ"ישראל היום" כי יו"ר ש"ס אריה דרעי קיים הלילה שיחה קשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שזעם עליו ואמר לו: "איבדת שליטה. אין לך שליטה על כלום. הח"כים שלך עושים מה שבא להם. זה לא ייתכן. או שיש קואליציה או שלא". את הדברים החריפים אמר דרעי לראש הממשלה לאחר שנתניהו הסביר לו כי "אי אפשר להעביר את זה" והוסיף, "אין לי רוב לזה, ראשי הערים לוחצים עליי, בן גביר לא שומע לי, אי אפשר".

דרעי הוסיף כי "מאז קום המדינה לא הייתה ממשלה על כך גרועה לציבור החרדי כמו הממשלה הזאת".

בנימין נתניהו - ישיבת ממשלה - אריה דרעי
ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button