מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר התייחס לדברי המפכ״ל: "רק ברפובליקת בננות המשטרה עצמאית"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מתייחס לדברי מפכ״ל המשטרה בנאומו הבוקר (רביעי) בטקס סיום קורס לסיירי ביטחון קהילתי חרדים:

בן גביר: "בימים האחרונים יש כל מיני קולות שמדברים על עצמאות המשטרה. רק ברפובליקת בננות, המשטרה עצמאית לעשות כל מה שהיא רוצה. במדינה דמוקרטית, הדרג המדיני הוא מתווה את המדיניות של המשטרה. ככה היה, וכך זה ימשך. אני שומע שמפכ״ל המשטרה בכל מיני פורומים מדבר ואומר כל מיני דברים, שאלתי את עצמי איפה היו הדיבורים האלה בשנה האחרונה? לא שמעתי מהם."

עוד אמר: "צריך להודות, מפכ״ל המשטרה בשנה האחרונה קיים את המדיניות שלי, עמד בציפיות שלי לקיים את המדיניות ונענה לכל פניותיה. זה נכון, שאחרי וועדת מירון שקבעה והדיחה אותו, פתאום הוא שינה את הטון ואני חושב שהטון הנוכחי זה איזהו רצון להצטרף למחנה קפלן. שיהיה בריא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא סיכם: "‏מה שאנחנו עושים כאן, זה מחנה אחר -מחנה של כלל ישראל. יש כאן הכל. יש כאן ימין ושמאל, דתיים וחילונים וחרדים, וזה המשטרה שאני רוצה – משטרה שיוונית. משטרה שמתייחסת לכולם בשיוויון. משטרה שפועלת למען כולם."

צילום: דוברות השר

תגובה אחת

  1. אתמול התנהל דיון ארוך וחשוב בעניין העתירה שהגשנו, מקווים להחלטה שתטיב עם הציבור🤞לא ניתן יד ליצירת זרוע פוליטית במשטרה. להמשך התפתחויות מוזמנים לעקוב אחרינו💪

Back to top button