מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום יוגש נגד צעיר מירושלים שניסה לדקור אזרחים וקצין משטרה

לפני שבועיים (6.6) בשעות הערב, התקבלו דיווחים למוקד המשטרה בירושלים על אדם חשוד, צעיר בן 25, אשר חמוש בחפץ חד בידו, שרודף אחרי עוברי אורח באזור רחוב שמואל הנביא בירושלים ואנשים זועקים לעזרה.

בעקבות דיווחים אלו, הוזעקו במהרה למקום כוחות משטרה של מחוז ירושלים. קצין משטרה מתחנת לב הבירה שהגיע למקום, זיהה את החשוד ברחוב כשחפץ חד בידו. בשלב מסוים, ניסה החשוד לפתוח את דלת הניידת, ולדקור את הקצין שהדף אותו.

בשלב זה, החשוד החל בריצה לעבר עובר אורח תמים שרכב על אופניו, שדד ממנו את האופניים בכוח והתחיל בנסיעה לכיוון רחוב זקס. קצין המשטרה החל במרדף אחריו בסיוע אזרח נוסף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב מסויים במהלך המרדף אחריו, פתח החשוד בריצה והסתער לעבר קצין המשטרה עם המספריים בידו, הפיל אותו על הרצפה וניסה לדקור אותו. הקצין שהיה בסכנת חיים, התעשת מיד וביצע ירי לעבר החשוד, ובכך נטרל את המשך מעשיו והסכנה הממשית שנשקפה ממנו. בסיוע שוטרים נוספים שהגיעו למקום, הם השתלטו עליו ועצרו אותו.

הקצין נפצע באורח קל כשנחבל בראשו ובגבו, והחשוד שנעצר בחשד לניסיון לגרום למות אדם, שוד, תקיפת שוטר כשהתוקף מזויין, תקיפה ועוד- נפצע באורח קשה. השניים פונו לטיפול רפואי בבית החולים בעיר.

כוחות משטרה רבים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן, הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות המקרה. בתוך זמן קצר, התברר כי הרקע למעשה הנו פלילי.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט ובימים האחרונים הושלמה החקירה במשטרה. לאחר שהוגשה מוקדם יותר השבוע הצהרת תובע, במהלך היום צפויה הפרקליטות להגיש נגד החשוד את כתב האישום בבית המשפט.

מפקד תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, נצ"מ שלומי טובול, ציין: ״תגובה מהירה ונחושה של השוטרים בהובלת הקצין, בעקבות הדיווחים והסכנה שנשקפה לחיי אדם, הובילה לנטרולו של חשוד מסוכן ולמעצרו. בזכות תושיית הקצין שאותו החשוד ניסה לדקור וכמעט והצליח, חייו ניצלו וכך גם חייהם של עוברי אורח״.

מספריים
המספריים באמצעותם ניסה החשוד לדקור את קצין המשטרה. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button