חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה לשעבר: "ככה לא מנצחים מלחמה. הגיע הזמן להפסיק להסס"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מתח הלילה (חמישי) ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה ואמר כי "אסטרטגיית המריחה היא אסון לישראל. אין באמת מלחמה כרגע, יש לחימה בעצימות נמוכה. הכל מתנהל בפאסיביות, באיטיות. ככה לא מנצחים מלחמה."

בנט הוסיף כי "כראש ממשלה ושר ביטחון לשעבר אני מכיר היטב את המצב הבינלאומי, ארה״ב והמלאים והכל, ואני אומר לכם: אפשר אחרת. אתה רוצה להכריע? תן הוראה לפעול בכוח גדול. אתה רוצה הפסקת אש כדי לשחרר חטופים, להתארגן מחדש, לבסס מלאים, ולהכות באויב בהמשך? גם לגיטימי. אז לך על הפסקת אש. אל תפחד. העיקר תחליט."

הוא הבהיר כי "הלחימה הנוכחית מנוהלת כאילו יש את כל הזמן שבעולם. זו שגיאה נוראה. אין לנו אינסוף זמן. מלחמות ארוכות ואיטיות אינן טובות לישראל. בכל מלחמה בה הכרענו את האויב, עשינו זאת באמצעות הפעלת כוח חזק מאד בזמן קצר. דמיינו קרב איגרוף. נתתם מכה בפנים של היריב. הוא מתנדנד ועומד ליפול. מה אתה עושה? מכה בו שוב ושוב עד הנוק אאוט. מה אתה לא עושה?אתה לא נותן לו שלושה חודשים להתאושש, להתרענן, להצטייד ולחזור אליך בכוחות מחודשים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אבל זה בדיוק מה שממשלת ישראל עושה עכשיו." הוסיף ראש הממשלה לשעבר והמשיך, "מדוע המתנו 3 חודשים לפני כניסה לרפיח? מדוע אנחנו פועלים ב15% כוח? מדוע הכל איטי והססני? המצב הנוכחי של דשדוש הוא הגרוע מכל העולמות. הוא מוביל לשחיקה של המילואימניקים ומשפחותיהם, 80,000 המפונים שקמלים בחדרי בתי המלון, משפחות החטופים שאינן מבינות מה בעצם התכנית, לפגיעה אנושה בכלכלת ישראל, להגברת הלחץ הבינלאומי ולהתשה כללית."

בנט סיכם ואמר כי "לא סתם מדינת ישראל קבעה עיקרון יסוד של הכרעה מהירה בשטח אויב. הגיע הזמן להפסיק להסס. קבלו כבר החלטה. תיזמו. תכריעו."

נפתלי בנט ראש הממשלה
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

2 תגובות

  1. עוד חכם שקרן רמאי דפק את הבוחרים שלו ופטר את הקורונה ביומיים עוד אחד שרוצה להציע לנו מה לעשות

  2. בדיוק ככה אי אפשר בן הכסאות כל הזמן או מלחה או הפסקת אש והחזרת החטופים תחליטו כבר צודק בנט 🙏

Back to top button