חדשות הארץמבזקים

אביר קארה: "במקום שלוחמי השייטת יקבלו פרס הם קיבלו – קנס"

חבר הכנסת לשעבר אביר קארה מתח הבוקר (חמישי) ביקורת חריפה על הממשלה ואמר כי "מדינת ישראל לדעתי היא המדינה היחידה בעולם שהלוחמים קונים לעצמם ציוד מציל חיים, כוונות, ציוד רפואי, רחפנים וקסדות בחו״ל והמדינה מחייבת אותם במע״מ ובמיסים נוספים ועוד מתנה את כניסתם באלף חוקים עקומים."

לדבריו, "יש במכס ציוד תקוע, אבל המכס ועובדי המכס המסורים לא אשמים. מי שיכול לפתור את הבעיה הם משרד האוצר, משרד הבטחון, והמשרד לבטחון לאומי. רק שידברו ביניהם, אם לא הצלחתם לפתור את זה הטלפון שלי זמין עבורכם 24/7."

"לדוגמא לוחמי השייטת רכשו לעצמם 200 קסדות ב – 200 אלף דולר מכספם של הלוחמים והמדינה חייבה אותם ב – 34 אלף דולר מע״מ, במקום שיקבלו על אזרחות טובה פרס הם קיבלו – קנס." אמר קראה והוסיף, "במקרה אחר תורם שתרם 10 מיליון דולרים לרכישת קסדות וציוד שחילקנו בחינם נאלץ לשלם מע״מ בשיעור של 1.7 מיליון דולר, במקום שנרכוש עכשיו עוד ציוד הכסף הלך לתשלום מס ערך מוסף על סחורה שאפילו לא נמכרה אלה חולקה בחינם – הזוי. יש עוד..! אגב הגשתי פטור אבל הועדה משום מה דחתה אותי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קארה הדגיש כי "ככה אי אפשר לנצח. בלי פתרונות פשוטים לדברים שקורים במדינה הזו יום יום אל תבלבלו לנו את המוח על ״נצחון מוחלט״."

ח"כ אביר קארה
ארכיון. צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button