בריאותמבזקים

נציב שירות המדינה על מד"א: ״פעולתו של הארגון במלחמת חרבות ברזל הותיר בי רושם עמוק״

נציב שירות המדינה, פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ ביקר היום (ה') במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו, פגש את מנכ"ל מד"א אלי בין ואת בכירי הארגון, שמע על פעילות הארגון בשעות הראשונות של מלחמת חרבות ברזל ועל מוכנות הארגון להמשך המלחמה. בנוסף, שמע על פעילות צוותי מד״א בשדרות, אופקים ובעוטף עזה ב- 7 באוקטובר, ועל אנשי מד״א שנפלו, נפצעו ונחטפו במהלך מילוי תפקידם.

נציב שרות המדינה ערך סיור מקיף במוקד הלאומי של מגן דוד אדום, כשבמהלכו פגש את החובשים והפראמדיקים של מד"א שעונים לשיחות המגיעות למוקד 101 של מד"א בשגרה ובחירום ומעניקים הדרכות רפואיות טלפוניות במקביל להזנקת הצוותים ועד הגעתם לאירוע.

נציב שירות המדינה, פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ: ״הביקור במרכז מד״א בו קבלנו סקירה מקיפה על פעולתו של הארגון במלחמת חרבות ברזל הותיר בי רושם עמוק. אני מלא הערכה לפעולת הארגון, בהשראת ראשו ידידי אלי בין. פעולתכם לא תסולא בפז״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "צוותי מגן דוד אדום ממשיכים לפעול במסירות גבוהה בשגרה ובמצבי חירום, תוך מתן מענה רפואי לכל הזקוק לו. אני מודה לנציב שירות המדינה על הביקור והתמיכה במגן דוד אדום, אשר מחזקת את ידינו ומאפשרת לצוותים שלנו להמשיך ולספק שירותי רפואה מצוינים לכל אדם הזקוק לכך״.

נציב שירות המדינה  דניאל הרשקוביץ במד"א
צילום: דוברות מד"א
נציב שירות המדינה  דניאל הרשקוביץ במד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button