חדשות הארץמבזקים

הלב מרוסק לרסיסים: בנו של אורן סמדג'ה נפל בקרב במרכז רצועת עזה

רס״ל (מיל׳) עומר סמדג׳ה בן 25, מגנות הדר, לוחם בגדוד 9203 בחטיבת אלכסנדרוני (3) שנפל בקרב במרכז רצועת עזה, הוא בנו של אורן סמדג'ה מאמן נבחרת ישראל בג'ודו וג׳ודוקא העבר שזכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה (1992).

אתמול חגג אורן את יום הולדתו ה-54 וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "תודה לכל המברכים. אמן יחזרו כולם הבייתה. עם ישראל חי❤️🇮🇱".

ג'ודאית העבר ויושבת ראש הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "אסון נורא הלילה עם נפילתו של עומר סמדג'ה, הבן של אורן וליאת היקרים, אין מילים לבטא את הכאב העצום. הלב מרוסק לרסיסים. איתכם, בכאבכם ועם כל משפחת סמדג'ה המורחבת. יהי זכרו בליבינו לעד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאיגוד הג'ודו בישראל נמסר: "איגוד הג'ודו משתתף בצערה הכבד של משפחת סמדג'ה, על נפילתו בקרב ברצועת עזה של רב סמל במילואים עומר סמדג'ה, בנו של מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה. הלב שבור ודואב, מחבקים ומחזקים אתכם."

מהוועד האולימפי בישראל נמסר: "הועד האולימפי הישראלי מרכין ראש בכאב עצום עם חברנו המדליסט האולימפי והמאמן הלאומי אורן סמדג'ה ומשפחתו היקרה בנפול בנו היקר והאהוב עומר. עומר היה עולם מלא שרק התחיל את מסע חייו. כל ישראל ומשפחת ספורטאי ישראל כואבים את נפילתו בגבורה. אורן היקר, מאמן ענק, ספורטאי אדיר. כמו שחינכת ואימנת דורות שלמים של ספורטאים להצטיינות, נשיאת דגל ישראל בגאווה והרוח האנושית, כך בינך היקר מהווה דוגמא להיותכם תמיד במשימות הכי קשות. משפחת הספורט האולימפי איתכם יחד עם משפחתך האהובה ועם חבריכם ומכריכם. כולנו ברגלים כושלות, נשימה עצורה ולב בוכה. יהי זכרו של עומר היקר והאמיץ בלבנו לעד."

ההלוויה תתקיים היום (שישי) ט"ו בסיון התשפ"ד, 21 ביוני בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה.

בקרב נפל גם רס״ל (מיל׳) סעדיה יעקב דרעי ז"ל בן 27 מתל אביב ושלושה לוחמים במילואים מחטיבת אלכסנדרוני (3) נפצעו באורח קשה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

רס״ל (מיל׳) עומר סמדג׳ה
רס״ל (מיל׳) עומר סמדג׳ה. צילום: באדיבות המשפחה

תגובה אחת

Back to top button