מבזקיםצבא וביטחון

התעצמות מבצעית וחדשנית: נפתח מערך זירה טכנולוגית במג"ב חוף

אתמול (חמישי), במעמד מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, מפקד מחוז חוף, ניצב דניאל לוי ומפקד מג״ב חוף, ניצב משנה רוני פארס, נערך טקס לפתיחת מערך זירה טכנולוגית חדש ביחידה המרכזית של מג״ב חוף.

מערך שובר שוויון זה נועד להעצים את היכולות המבצעיות של לוחמי משמר הגבול ולשפר את יכולתם באיתור ואכיפת עבירות בתחום הביטחוני והפלילי, באמצעות אמצעים טכנולוגיים וחדשניים ובמאבק בפשיעה החקלאית.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק אמר: "משמר הגבול נמצא בתהליך התעצמות מבצעית וטכנולוגית. החדשנות מאפשרת ללוחמים לצלוח משימות מבצעיות באמצעות אמצעים טכנולוגיים חדשניים״, הוא הוסיף: "אין ספק שזהו יום בשורה, הזי״ט (זירה טכנולוגית) יניב תוצרים משמעותיים ויחסוך משאבים רבים, שיתוף הפעולה המצוין שיש עם מחוז תורם ליכולות של מרחב מג"ב חוף ומביא להצלחות מבצעיות משמעותיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מחוז חוף, ניצב דניאל לוי אמר: "מברך על שיתוף הפעולה בין מחוז חוף ומג"ב שמביא לתוצאות בשטח ועל כך יבורכו כל העוסקים בדבר."

הקמת המערך החדש ביחידה המרכזית של מג״ב חוף הינו חלק בלתי נפרד מהמאמצים המתמשכים לשיפור הביטחון והסדר הציבורי ברחבי המדינה. שילובו ביחידה המרכזית מיועד לשיפור היכולות המודיעיניות והמבצעיות בתחומי אכיפת עבירות פשיעה חקלאית.

פתיחת מערך זירה טכנולוגית במג״ב חוף
צילום: דוברות המשטרה
פתיחת מערך זירה טכנולוגית במג״ב חוף
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button