מבזקיםפוליטי / מדיני

חבר הכנסת מתחייב: "זה לא יקח עוד הרבה זמן"

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד סיפר לפני זמן קצר (שישי) על פגישה עם חבר ילדות, תושב הצפון ואמר כי התחייב בפניו שתושבי הצפון יחזרו בקרוב לבתיהם לחיים נורמליים ובביטחון.

בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו אמר ח"כ מילביצקי: "שלום לכולם, מעמק החולה בואכה רמת הגולן. התקשר אליי הבוקר חבר ילדות ואמר לי שהוא רוצה לדבר איתי על הרבה דברים, שהוא כתושב הצפון רוצה להגיד לחבר כנסת. שאלתי אותו אם יש קפה, וכשהוא אמר שכן אמרתי לו שאני נכנס לאוטו ובא ונסעתי, דרך מדהימה. הגעתי לצפון למצב המאוד מורכב פה והייתה לנו שיחה עמוקה של כמה שעות על מה שקורה פה, על שגרת החיים ועלינו כחברה, ועל מה שקורה לנו כעם ישראל, ולמה המלחמה הזו הגיעה אלינו, ואיך יוצאים ממנה מחוזקים."

"יש לנו המון המון מה לעשות. יש הבנה, אני חושב שמחלחלת בלא מעט מרובדי החברה שלנו שחלק ממה שהביא את האסון הגדול הזה, זה שהתרחקנו ממי שאנחנו באמת. זה ששכחנו שאנחנו עם ישראל. זה ששכחנו שאנחנו פה בארץ ישראל. כי יש לנו תפקיד לעשות. זה ששכחנו והתנתקנו קצת מהמקורות שלנו. כך או אחרת, הבטחתי לו שאנחנו את העבודה הביטחונית שצריך לעשות בצפון נעשה." הדגיש ח"כ מילביצקי והדגיש, "זה לא יקח עוד הרבה זמן. אנחנו נעשה. אנחנו נבצע. ואנחנו נדאג פיזית שתושבי הצפון יוכלו לחיות חזרה חיים נורמליים בביטחון. אני מבטיח. אני מתחייב שכך יהיה. ולגבי כל האתגרים האחרים שלנו, הזמן שלהם יגיע. אבל בינתיים מה שחשוב, הכי חשוב זה להחזיר את התושבים לצפון. זו המשימה שלנו ואנחנו מחויבים לה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button