חדשות הארץמבזקים

בנט: "האסון הנורא והמלחמה הקשה הטביעו חותם בנפש הדור הזה"

אתמול (שישי), לפני כניסת השבת, שיתף ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו על מפגש מרגש שהיה לו עם שני קצינים במילואים שהגיעו לביתו לשוחח עמו.

"לפני חצי שעה הגיעו מחוץ לביתי שני קציני מילואים מיחידה מובחרת מאד מאד." כתב בנט והוסיף, "הם ביקשו מהמאבטחים להעביר לי מכתב, אך גילת ראתה אותם בחוץ והזמינה אותם פנימה אליי לסלון. אחרי שהבאתי להם שתייה (ליצ׳י הפילה את אחת הכוסות עם הזנב שלה, אבל זה רק מים) הם הציגו את עצמם, וסיפרו על חבריהם שנפלו ב7/10. הם בני 28-29. האחד נשוי, השני התארס כעת. שניהם עובדים בהייטק בחברות מצוינות. שאלתי אותם איך אפשר לעזור. הם ענו: ״אנחנו עשינו 150 ימי מילואים, נלחמנו ב7/10 איבדנו את החברים הכי קרובים שלנו. אנחנו דואגים לעתיד המדינה היהודית ומוכנים לעזוב הכל, כולל את ההייטק, כדי להציל את ישראל. לא מעניין אותנו כסף ויוקרה. כמו שנלחמנו בעזה כך אנחנו באזרחות מוכנים לעשות כל מה שצריך בתוך ישראל. אנחנו אנשי עשייה, אופטימיים. תגיד לנו איך אפשר לעזור״. שוחחנו עשרים דקות."

"דור של אריות. פשוט אריות. תבינו, חברים: האסון הנורא והמלחמה הקשה הטביעו חותם בנפש הדור הזה." כתב בנט והוסיף, "חותם של אידיאליזם, עשייה, תרומה ואהבת המדינה. החותם הזה שנצרב בלבבות הדור הצעיר ילווה אותם כל חייהם. הערכים הללו בנפש הדור הצעיר הם שיבטיחו לנו 50 שנים של שגשוג, צמיחה וביטחון. כמו דור תש״ח שיצא ממלחמת העצמאות, בנה כאן מדינה וחולל כאן ניסים (המוביל הארצי, התעשיות, העלייה הגדולה, ההתיישבות), כך דור האריות שלנו יוביל את הבנייה מחדש של מדינת ישראל. אני בטוח בכך. כמה אני אוהב אתכם, עם ישראל🇮🇱❤️"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נפתלי בנט 8.4
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

17 תגובות

  1. ניסים אמויאל בעיקר ב זות.
    לביבי אכן אין מחליף.
    לא רואה מי יצליח ככה לקדם שחיתות, חוסר מוסריות, פחדנות,פילוג, הסתה, פגיעה באינטרס צבאי ואזרחי.

  2. מרים קורלשטיין
    אוצי ועוד רבים אחרים שאוהבים את המדינה ולא את נתניהו

  3. ניסים אמויאל
    נתניהו ניסה למכור וכמו כל דבר שנגע בו, כשל.
    חוץ ממניפולציות שטובות לנתניהו וקורעות את העם, הוא נכשל בכל דבר.
    בנט ראוי הרבה הרבה יותר ממנו.

  4. בנט שב בשקט אתה מכרתה את המדינה למנסור. תתביש לך חתיכת שקרן בגדתה בבוחרים מי מאמין. לאחד כמוך שקרן

Back to top button