מבזקיםרצועת עזה

חמאס על רצח הישראלי בקלקיליה: מברכים על התגובה "לפשעי האויב"

ארגון הטרור חמאס התייחס לפני זמן קצר (שבת) בהודעה רשמית לרצח הישראלי הבוקר בקלקיליה, ברך את המבצעים ואמר כי מדובר בתגובה "לפשעי האויב".

בהודעת חמאס נכתב: "אנו מברכים על מבצע הירי ההרואי שהתקיים הבוקר בעיר קלקיליה, שהוביל להרג מתנחל ציוני, המגיע במסגרת תגובה לפשעי אויב הטרור ומתנחליו. המשך לרצח של לוחמי ההתנגדות ההרואיים בעיר אתמול, ואנו מאשרים שזו הדרך הטובה ביותר להתעמת עם עבריינותם של המתנחלים הפשיסטים של צבא הכיבוש הפשיסטי."

עוד נכתב: "אנו מגייסים את אנשינו בגדה המערבית להתעמת עם התקפות המתנחלים, להדוף את פלישותיהם לערים ולכפרים בגדה ולעמוד מול תוכניות ההתייהדות המסוכנות שלהם נגד הגדה המערבית וירושלים הכבושה, לרבות המבורכים במסגד אל – אקצא. אנו מברכים את ידיהם של הגיבורים שלחצו על ההדק בקלקיליה, טול כרם, ג'נין, שכם ובכל אזורי הגדה המערבית הכבושה, וקוראים להמוני עמנו לקום בכל הצורות העממיות והחמושות בפני הכיבוש ומתיישביו הפושעים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תושב פתח תקווה נורה למוות ברכבו בקלקיליה
תושב פתח תקווה נורה למוות ברכבו בקלקיליה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button