חדשות הארץמבזקים

המשטרה בעקבות הרצח בקלקיליה: "הכניסה לשטח A אסורה על-פי חוק"

משטרת ישראל פרסמה לפני זמן קצר (ראשון) הבהרה בנוגע לאיסור הכניסה לשטחי הרשות הפלסטינית, בעקבות המקרה המצער שקרה אתמול בו אמנון מוכתר בן ה- 60 נורה למוות בקלקיליה.

״בתקופה האחרונה אנו עדים למקרים רבים של כניסת אזרחים ישראלים לשטחי A הנמצאים תחת שליטת הרשות הפלסטינית. כניסה לשטחים אלו אסורה על פי חוק עבור אזרחי מדינת ישראל ועלולה לעלות בחיי אדם כפי שאירע בימים האחרונים״, נמסר מהמשטרה.

״ישראלים רבים נכנסים לשטחים אלו במודע לצורך קניות, מסחר, תיקון רכבם ועוד, ובכך מסכנים את חייהם ולא אחת נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה וכן מהווים יעד לפגיעה על רקע לאומני. כמו כן, כניסה לשטחים עלולה להיגרם כתוצאה מטעות בניווט או מחוסר היכרות עם הכבישים ביהודה ושומרון. על כן, הכניסה לשטח האסור מסומנת בשלט אדום וברור המבהיר כי יש להימנע מתנועה לכיוון זה״, הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״הנוסעים בגזרה צריכים להיות מודעים לכך שהנסיעה בשטחי יהודה ושומרון מצריכה ערנות נוספת ומתן תשומת לב למסלול הנסיעה. בנוסף, נהגים המשתמשים ביישומוני הניווט השונים, יכולים לבחור באופציה המונעת מהם להיכנס למקומות מסוכנים, אך עם זאת, האפשרות אינה מהווה תחליף לערנות ולקריאת השלטים האדומים בכניסה לכפרים.״ חתמו.

Back to top button