מבזקיםמשפטי/פלילי

פשיטה של 250 שוטרים: 30 חשודים נעצרו לאחר חקירה סמויה בתל אביב

במסגרת המאבק הנחוש והמתמשך שמנהלת היחידה המרכזית של מחוז תל אביב נגד מחוללי פשיעה בתחום הסחר בסמים, ניהלה בחודשים האחרונים ימ"ר תל אביב חקירה סמויה, במהלכה הופעל סוכן סמוי, אשר שהצליח לרכוש את אמונם של גורמים עבריינים ולאסוף ראיות לכאורה וממצאים נגד כ- 30 חשודים תושבי גוש דן, מרכז ודרום, מתוכם שבעה יעדים של המשטרה.

במהלך ההפעלה הסוכן שוגר ולווה על ידי מפעילו, תוך ביצוע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת סמים קשים במשקל כולל של כ 2.5 ק"ג מסוג קוקאין, דוסה, ו- MDMA. כל זאת בסיוע מעטפת מבצעית ומודיעינית של יחידות מחוז תל אביב ובליווי חוליית הסוכנים של משטרת ישראל ופרקליטות מחוז תל אביב.

הפעלתו של הסוכן בוצעה תוך שילוב יצירתיות ומגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה לצמצם את פעילותם של גורמים עבריינים הפוגעים באזרח הנורמטיבי ולמען חיזוק הביטחון של התושבים באזור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתאריך 17/6/24 לפנות בוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו כ- 250 שוטרים, בהובלת שוטרי מחוז תל אביב בסיוע לוחמי יס"מ ומג"ב, ויחידת הכלבנים על בתיהם של חשודים בערים תל אביב, נתניה, אור יהודה, נתיבות, אשדוד, לוד וראשון לציון וביצעו את מעצרם.

במסגרת הפעילות נעצרו 30 חשודים ובמהלך החיפושים נתפסו חצי ק"ג סמים מסוג קוקאין, כדורי אקסטזי, מעל 2 ק"ג קנאביס וסמים מסוג MDMA. כמו כן נתפס כסף מזומן בסכום של עשרות אלפי שקלים ואותרו ארבעה כלי רכב, אשר שימשו את העבריינים לביצוע העבירות והם נתפסו לצרכי הליך חילוט והמשך חקירה. במסגרת הפעילות נערך חיפוש בדירה בתל אביב בה נתפס על ידי בלשי הימ"ר 1.7 ק"ג קוקאין, 12.000 כדורי אקסטאזי ו- 3 ק"ג MDMA.

בתום החיפושים, החשודים נלקחו לחקירה בימ"ר תל אביב ובסיום חקירתם הובאו בפני בית משפט השלום בתל אביב, אשר האריך את מעצרם. לפני ימים אחדים הוגשו הצהרות תובע נגד 24 חשודים, מעצרם הוארך ומחר יוגש נגדם על ידי פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

סמים
צילום: דוברות המשטרה
סמים
צילום: דוברות המשטרה
סמים
צילום: דוברות המשטרה
סמים
צילום: דוברות המשטרה
סמים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button