מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום שמו של רוכב האופנוע שנורה למוות בצומת עכו מזרח

הצעיר בן ה-25 שנורה לפנות בוקר (שני) למוות בשעה שרכב על אופנוע בכביש 4 סמוך לצומת עכו מזרח הוא עודאי שעבאן תושב ג׳דידה מכר. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותו כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

ממד"א נמסר כי הדיווח במוקד 101 התקבל בשעה 04:11. פראמדיק מד"א עמוס דדון סיפר: "הפצוע שכב בצד הכביש במרחק מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת הנסיבות תוך כדי איסוף וממצאים בזירה. הרקע לאירוע פלילי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעמותת יוזמות אברהם עדכנו כי מתחילת השנה 101 ערבים קיפחו את חייהם בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 104 קורבנות.

עודאי שעבאן נורה למוות סמוך לצומת עכו מזרח
עודאי שעבאן נורה למוות סמוך לצומת עכו מזרח

אירוע הרצח הזה מצטרף לאירוע נוסף בעכו שבו מצא את מותו אמש אחמד טוואלבה בן ה-28. צוותי מד"א הוזעקו אתמול בשעה 22:35 בעקבות דיווח על אירוע אלימות רחוב וייצמן בעכו. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את אחמד טוואלבה כשהוא פצוע מירי ומצבו אנוש ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך כדי פעולות החייאה. אולם בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אחמד טוואלבה נורה למוות בעיר העתיקה בעכו
אחמד טוואלבה נורה למוות בעיר העתיקה בעכו

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button