מבזקיםפוליטי / מדיני

הסנקציות כנגד הרש״פ; סמוטריץ׳ לביבי: ״דורש לכנס את הקבינט עוד היום״

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ שיגר אתמול (ראשון) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו דרש לאשר בהקדם בקבינט המדיני בטחוני צעדים משמעותיים כנגד הרשות הפלסטינית בתגובה לצעדים הבינלאומיים האחרונים בהם נקטה כנגד ישראל.

במכתבו כתב שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ לראש הממשלה: ״שוב ושוב נדחית החלטת הקבינט שבנדון במה שנראה כגרירת רגליים שלא ניתן לקבל. בהעדר תגובה אפקטיבית וכואבת נגדה, הרש"פ ממשיכה במלחמתה המשפטית נגד מדינת ישראל ומדינות נוספות מצטרפות לאלו המכירות חד צדדית במדינת טרור פלשתינית שתסכן את קיומה של מדינת ישראל.״

״כך, למשל, הצטרפותה בסוף השבוע של ארמניה לארבע המדינות שהודיעו בשבועות האחרונים על הכרתן במדינה פלשתינית. תגובה חריפה ומהירה חיונית בכדי לעצור את הסחף ולהבהיר את מחירם של צעדים חד צדדיים. אשר על כן, אני דורש לכנס את הקבינט עוד היום בכדי לאשר את הצעדים עליהם הסכמנו במהלך עבודת המטה שהוביל המל"ל ואצלך, במקביל להמשך בחינה וקידום של צעדים נוספים״. אמר סמוטריץ׳.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר הוסיף כי ״ככל שמסיבה כל שהיא לא ניתן לכנס את הקבינט פיזית עוד היום, ומאחר וההחלטה כבר הועלתה לדיון בישיבת הקבינט הקודמת ונדחתה רק בשל בקשתו של שר הביטחון לשם עיונו בה, אבקשך לאשרה במשאל טלפוני בין חברי הקבינט״. שר האוצר חתם את מכתבו בכך: ״לא אוכל להסכים להמשך דחיית ומסמוס ההחלטה״.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳
ארכיון. יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. צילום: הציונות הדתית

Back to top button