חדשות הארץמבזקים

הדרך לגיהינום: סרטון החטיפה של ארבעה צעירים על ידי חמאס

לבקשת משפחות גולדברג-פולין, לוי, אוהל וכהן שיקיריהן נחטפו מ"מיגונית המוות" לאחר שנמלטו מפסטיבל ה"נובה" ברעים ועדיין נמצאים בשבי חמאס, מטה משפחות החטופים שחרר לפני זמן קצר (שני) לציבור ולתקשורת את סרטון החטיפה של הרש, אור, אלון ואליה כפי שתועד ממצלמות מחבלי חמאס ב-7/10. דמותו של אלון לא נראית בסרטון לבקשת המשפחה.

ממטה משפחות החטופים נמסר: ״הסרטון הקשה הוא כתב אישום חמור על ההפקרה שנמשכת כבר 262 ימים. הרש, אליה ואור נחטפו בחיים וכך הם צריכים לחזור, עוד היום. כל יום שעובר מסכן את החטופים ועלול לטרפד את היכולת להשיבם הביתה. אחרי כמעט 9 חודשי לחימה ונוכח ההצלחות המבצעיות האחרונות, ברור לכולם שהשבתם של כל 120 החטופים אפשרית רק בעסקה! חייבים לאשר וליישם את העסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה – החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה".

חלקו הראשון של הסרטון כולל את שהייתם במיגונית והחלק השני שהוא תפיסתם והעלאתם לטנדר המחבלים, הם חלקים שפורסמו חלקית בעבר וחוברו לחלק האחרון (שהותר כעת על ידי דובר צה"ל לפרסום) שהוא המסע לעזה עם המחבלים. הסרטון, שאורכו 1:37 דקות נערך לפרסום כך שיכלול גם את הפגיעה בהם במיגונית והעלאתם על הטנדר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום: מטה משפחות החטופים

תגובה אחת

Back to top button