בידורמבזקים

טלי גוטליב נגד ינון מגל: שופר עיוור שמגבה כל פעולה של ההנהגה

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד תקפה בחשבון ה-X שלה את העיתונאי והמגיש בערוץ 14, ינון מגל וכתבה כי "מי שהורס את מחנה הימין הם אנשים כמו ינון מגל! מגלומן, שופר עיוור, שמגבה כל פעולה של ההנהגה עם אפס אחריות לטובת בטחון המדינה וחוסנה של המדינה. עיוור כששוברים מצור על עזה, כשמכניסים דלק לחמאס, כשמכניסים סיוע לאוייב בשעת מלחמה, כשפותחים את כרם שלום, כשמחכים חודשים לתקיפה ברפיח, כשהאוייב לועג לאפס ההרתעה שלנו מולו, כשמקימים נמל בעזה, כשמחכים חודשים לתקוף את חיזבאללה, כשהשמאל הראדיקלי מחרב את חוסנה של המדינה ומסית לאלימות וסרבנות, כשאף אחד בממשלה לא מסוגל לפטר יועמ"שית שחותרת תחת רעיונות הימין. עיוור כשסוגרים כיתות כוננות, וכשמשחררים מחבלים מתחת לאפו של הקבינט. עיוור שיום אחד קורא לפטר את גלנט, ויום למחרת מגבה את ההפך הגמור." והוסיפה, "עיוור מסוכן שנשען על אהדת הקהל ולא מסוגל לשאול שאלות נוקבות וכואבות על תופת אוקטובר."

חה"כ טלי גוטליב וינון מגל
חה"כ טלי גוטליב וינון מגל. צילום: רשת X

"מגל, התדרוכים שלך נגדי מביכים אותך. אני לא כמוך מגל. אני תמיד אעשה מה שנכון לעם ישראל, לא מה שמשפרר איש או יועציו. אני לא אשמע את נתניהו אומר שאי אפשר ליישב את עזה ואשתוק כמו דג פחדן. אני לא אשמע אותו אומר דברים שלא מתכתבים עם המציאות ואשתוק. אני אדרוש מההנהגה לנצח! בכח וביותר כח. ואדרוש לפטר את מי שמכשיל את סיכויי הנצחון. אנשי הימין לא עיוורים. הם רוצים לנצח." כתבה גוטליב והוסיפה, "הם רוצים נבחרי ציבור ישרים וערכייים. הימין בבסיסו הוא תפארת תרומה ושירות צבאי. והחרדים יתאימו עצמם לחובה להיכנס מתחת לאלונקה ואנו כמובן נמצא נוסחה הוגנת עבור לומדי תורה."

"ועד אז, אתה תמשיך לנגח ולטנף ולתדרך נגדי." המשיכה גוטליב, "אני שלא כמוך שמשתמש בשם ה׳ לשוא וקורא לעצמו ׳צדיק׳ לא פחות, ושוכח ענווה מהי. אני מאמינה בכל ליבי כי הכל מאת ה׳. הכל! כדאי לך לשנן. ואני אמשיך כדרכי בקודש לפעול בהתאם לערכי מפלגת הליכוד הימני ללא מורא, ואתה תמשיך לאהוב את עצמך קצת יותר מדי. בשורות טובות לעם ישראל ובירכת ה׳ לעוז רוחם של חיילנו האדירים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button