חדשות הארץמבזקים

נמנע אסון כבד: חולצו חמישה לכודים בשריפה בישיבה במודיעין עילית

לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין פעלו הלילה (רביעי) לחילוץ חמישה לכודים, ולכיבוי שריפה שפרצה בישיבת "כנסת הגדולה" ברחוב חפץ חיים בעיר מודיעין עילית.

צוותי הכיבוי שהגיעו אל המקום זיהו עשן כבד שעולה ממבנה הישיבה בשעה שמספר בחורי ישיבה נמצאים כשהם ישנים בחדרי הפנימייה במקום. הכוחות פעלו לחילוץ הלכודים ובמקביל ביצעו פעולות כיבוי ושחרור העשן מתוך המבנה. לוחמי האש הצליחו לבסוף להשתלט על השריפה ולחלץ את הלכודים, ללא נפגעים. למקום נגרם נזק.

רשף עוזר עוז באבא סגן מפקד המשמרת סיפר: "עם ההגעה למקום זיהינו עשן כבד העולה ממבנה של ישיבה, ובו חדרי פנימייה של הבחורים בשעה שהם ישנים. מייד התחלנו בפעולות לסריקה אחר לכודים, בחסות העשן הכבד והחום. במהלך פעולות הסריקה מצאנו חמישה לכודים, אשר חולצו על ידי לוחמי האש אל מחוץ למבנה. במקביל, פעלנו לכיבוי מוקד השריפה שהיה בארון חשמל בקומה -1 של המבנה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "עם סיום פעולות הכיבוי, ביצענו סריקות משלימות במבנה ובחדרי הבחורים. ללא ספק, פעולה מהירה של לוחמי האש מנעה אסון כבד! בחדרים היה מטען אש רב, וללא ההגעה המהירה והחתירה למגע של לוחמי האש, היינו נמצאים באירוע עם נפגעים רבים."

שריפה בישיבת "כנסת הגדולה" במודיעין עילית
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז יו"ש
שריפה בישיבת "כנסת הגדולה" במודיעין עילית
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז יו"ש

Back to top button