חדשות הארץמבזקים

חשד לרצח כפול: שני אחים נורו למוות בפרדס חנה-כרכור

כוחות משטרה ורפואה הוזעקו הלילה (חמישי), מעט לאחר השעה 02:30, לרחוב הדקלים בפרדס חנה-כרכור בעקבות דיווח על שני פצועים מירי. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע מצאו במקום שני צעירים בני 19 ו-20 כשהם ירויים בתוך רכב וללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם.

חובש רפואת חירום במד"א שילה הלוי סיפר: "שני הצעירים ישבו מחוסרי הכרה ברכב כשהם סובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה שלהם הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם"

אמיר נגר ואהרון ויספיש חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בשני צעירים בגילאי העשרים שאותרו ירויים וללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותם בזירת האירוע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות המשטרה פתחו בסריקות אחר חשודים במעשה ובחקירת הנסיבות. הרקע ככל הנראה פלילי.

מבירור ראשוני של פרטי האירוע עולה חשד כי הרצח הכפול של שני האחים, מוסטפא וכרם אבו חאמד תושבי ג'סר א-זרקא, אירע כאשר השניים הגיעו למקום העבודה בחנות הירקות בפרדס חנה ובעת שחנו הגיחו חמושים שביצעו לעברם ירי של עשרות כדורים ונמלטו.

מעמותת יוזמות אברהם נמסר כי מתחילת השנה 106 ערבים קיפחו את חייהם בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 106 קורבנות.

האחים מוסטפא (מימין) וכרם אבו חאמד שנורו למוות בפרדס חנה
האחים מוסטפא (מימין) וכרם אבו חאמד שנורו למוות בפרדס חנה
זירת אירוע - רצח - פרדס חנה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת אירוע - רצח - פרדס חנה
צילום:, דוברות איחוד הצלה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button