בידורמבזקים

הזמר אדם הלך לעולמו בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

הזמר והשחקן הישראלי אדם (חיים כהן) הלך לעולמו היום (חמישי) בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

הזמר אדם ז"ל
הזמר אדם ז"ל. צילום: פרטי

אדם, הותיר מילים אחרונות אותן ביקש לפרסם לאחר לכתו: ״… אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ:) רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון. תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב❤️״

אדם נולד בעכו בשנת 1960 והתפרסם בזכות קריירה מוזיקלית עשירה שהחלה בשנות ה-80. בתחילת דרכו הקים עם רפי פרסקי את להקת הרוק "כתם" ולאחר מכן זכה לחשיפה רחבה בתחרות הקדם אירוויזיון בשנת 1985.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הקריירה שלו הוציא אדם מספר אלבומים מצליחים, בהם "סוד", "מרחוק לרחוק" ו"חופשי", וזכה בפרסים רבים, כולל תואר "זמר השנה". הוא השתתף גם בתחרויות פסטיגל רבות וזכה במספר פעמים. בנוסף לקריירה המוזיקלית, שיחק אדם במחזות זמר ובתוכניות טלוויזיה והיה דמות מוכרת ואהובה על הקהל הישראלי.

בשנים האחרונות ניהל אדם שני בתי קפה בשם "אדמ'ס" בתל אביב והרצליה פיתוח, בהם מופיעים אמנים צעירים. הוא גם השתתף בתוכניות ריאליטי ושחרר סינגלים חדשים.

לאחר שנאבק במחלת הסרטן בחודשים האחרונים, הלך אדם לעולמו כשהוא בן 64. מותו של הזמר אדם הוא אובדן גדול לעולם התרבות הישראלי והוא ייזכר כאחד מהאמנים הבולטים והמשפיעים של זמנו.

Back to top button