חדשות הארץמבזקים

מתגייסים לעזרה – אברכים יסייעו למרכז הרפואי זיו בעת מלחמה

המתח המבצעי בצפון אינו יורד, ובמרכז הרפואי זיו ממשיכים לשכלל את המענים הנדרשים בחירום ובמקרי הסלמה, ואת שירותי רפואת השגרה לתושבי הצפון. בהמשך לכך, וכשיפור המוכנות, נפגש השבוע פרופ׳ סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו, עם הרב דב קפלן, מישיבת צפת, וכן עם הרב דוד כהן, מישיבת 'יתד התשובה" צפת. הפגישות נועדו לקידום סיוע של בני הישיבות בפעילות במרכז הרפואי בעת מלחמה.

המכובדים הדגישו את המחויבות של בני הישיבות להיות חלק מהמאמץ, לתמוך ולסייע למרכז הרפואי, ככל שיידרש. סוכם כי יוכנו רשימות של מתנדבים מקרב האברכים, אשר יוקפצו לסייע למרכז הרפואי בעת מלחמה. פרופ׳ זרקא הביע תודה והערכה לרבנים על התגייסותם, והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה לאור המצב הביטחוני ואת יתרון הזמינות והקרבה של תלמידי הישיבות, במיוחד אלה המתגוררים בצפת, למרכז הרפואי זיו.

הרבנים מצידם ביקשו להביע תודה והערכה גדולה לכל צוותי הרפואה במרכז הרפואי זיו, וברכו לשלום ובריאות את עובדי זיו, כוחות הביטחון, תושבי צפת וכל עם ישראל. יותר מראוי לציין כי מאז אוקטובר 2023 פועלים בזיו בהענקת שירותי רפואה מקצועיים ושגרתיים לתושבי הצפון היקרים, לצד טיפול מסור ואיכותי בפצועים האזרחים והחיילים, כתוצאה מימי הקרב שמתחוללים. עד כה טיפלו המרכז הרפואי זיו בכ- 245 פצועים, וזאת לצד המשך ההיערכות לתרחישי ההסלמה בצפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
המרכז הרפואי זיו - התנדבות אברכים
צילום: דוברות המרכז הרפואי זיו
המרכז הרפואי זיו - התנדבות אברכים
צילום: דוברות המרכז הרפואי זיו

Back to top button