חדשות הארץמבזקים

הנצחת 364 הנרצחים: אמבולנס "הנובה" של זק"א באירוע מיוחד לזכרם

ארגון זק"א ערך היום (חמישי) אירוע הנצחה מיוחד שבו נפגשו מתנדבי הארגון עם ניצולים ומשפחות נרצחים מהטבח שאירע ב-7 באוקטובר. אמבולנס הוקדש לזכרם של 364 הנרצחים ונקרא על שם הפסטיבל "אמבולנס הנובה של זק"א".

האירוע נערך במטרה לכבד את הניצולים, להנציח את זכר הנרצחים, לתמוך במשפחות הנרצחים, ולסייע בשיקום השורדים ובמאבק להשבת החטופים מידי ארגון הטרור חמאס.

בשבעה באוקטובר, פתחו מחבלי חמאס במתקפה אכזרית שהחלה בפסטיבל הנובה ברעים, בה נרצחו ונפצעו מאות חוגגים. המחבלים פגעו בחפים מפשע, ביצעו מעשי זוועה ואכזריות בלתי נתפסים. מתנדבי זק"א היו בין הראשונים שהגיעו לזירת האירוע, נחשפו למראות הקשים, אספו את הגופות מהשטח ודאגו להבאתן לקבורה בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האמבולנס שהוקדש כאמור למאות הנרצחים ונקרא על שם הפסטיבל, הגיע לאירוע ההנצחה על מנת לפגוש את השורדים ומשפחותיהם מה שהפך לרגע משמעותי הן עבור השורדים והן עבור צוות זק"א.

צבי חסיד, מנכ"ל זק"א, סיפר על העבודה הקשה בזירת האירוע: "הצוות שלנו עבד בתנאים בלתי נתפסים כדי לספק טיפול בזירה שהיא אחת הקשות שידענו. המפגש עם הניצולים בסביבה חיובית ומלאת תקווה הוא בעל משמעות עמוקה עבור כולנו. זהו חלק מתהליך הריפוי שאנחנו צריכים".

אמבולנס זק"א - נובה
צילום: דוברות זק"א

Back to top button