חדשות הארץמבזקים

החדר נותר נעול והיא נעלמה: חיפושים אחר ישראלית בת 25 בסרי לנקה

תמר עמיתי, בת 25 ממודיעין מכבים רעות, אשר מטיילת בטרינקומלי (Trincomalee) שבמזרח סרי לנקה, נעדרת מאז יום רביעי ה-26 ביוני, כך הודיעה היום (שבת) משפחתה. תמר, אשר טיילה בעיר טרינקומלי שבמזרח סרי לנקה, לא יצרה קשר עם משפחתה כבר כמעט ארבעה ימים. משפחתה של תמר פנתה לחברת "מגנוס איתור וחילוץ" במטרה למצוא אותה, וחיפושים מתבצעים כעת באזור בו נראתה לאחרונה.

לדברי אור לב, מנכ"ל חברת "מגנוס איתור וחילוץ", "מייד עם קבלת הפנייה מהמשפחה ומהחברת הביטוח, התחלנו בפעולות איתור של אנשי קשר מקומיים שלנו בסרי לנקה, אנשי איתור בארץ, ובעבודה של הדסק המבצעי והמודיעיני של מגנוס." החברה והמשפחה קוראות לכל מי שיש בידו מידע כלשהו על מקום הימצאה של תמר ליצור קשר עם דסק מבצעי מגנוס באמצעות מספר הווטסאפ 050-8899698 או באמצעות המייל [email protected].

תמר טיילה לבדה בסרי לנקה מאז תחילת החודש והייתה בקשר רציף עם משפחתה עד ליום רביעי האחרון. חפציה של תמר נותרו בחדר אותו שכרה בגסט האוס "רולקס" בעיר, שם נראתה לאחרונה ביום חמישי. החדר נותר נעול, ומהמקום נמסר דיווח למשטרה המקומית על היעדרותה, אך לא היה בידה מידע נוסף מעבר לכך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מגנוס איתור וחילוץ, בשיתוף עם חדר המצב של פספורטכארד, פועלים מאז אתמול (28/06) לאיתורה של תמר, אשר נעדרת מזה ארבעה ימים. מאמצי האיתור כוללים תשאולים של מקומיים, חיפושים בבתי חולים ואיסוף מודיעין מהארץ. כל מי שיש לו מידע שעשוי לסייע באיתורה של תמר מתבקש ליצור קשר עם הדסק המבצעי של מגנוס דרך הווטסאפ, המייל או בטלפון 03-6006505.

תמר עמיתי
צילום: רשתות חברתיות – שימוש לפי סעיף 27 א'
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button