מבזקיםפוליטי / מדיני

שקמה ברסלר: 120 אנשים נמצאים עשרות קילומטרים מכאן בידי חיות אדם

פרופ׳ שקמה ברסלר, ממארגות המחאה נגד הממשלה דיברה לפני זמן קצר (שבת) בהפגנה בצומת עמיעד.

שקמה ברסלר: "גם היום, גם מחר, לפני הכל. 120 אנשים שלנו, 120 אחים שלנו, 120 אנשים נשים וטף, לא כססמא, באמת, בצורה הכי כואבת, 120 אנשים נשים וטף נמצאים כמה עשרות קילומטרים מכאן. מוחזקים בידי חיות אדם. מופקרים. והקבינט כמעט לא מתכנס. ולשרי הממשלה לא אכפת. וראש הממשלה לא משקיע את המאמצים הנדרשים. אנחנו לא שוכחים. אפילו לא לרגע.

היא המשיכה: "ההפקרה הזה של הממשלה קורית במשמרת שלנו. עלינו לפעול. עלינו לדרוש. וכן, עלינו לוודא שתקום ממשלה שלא תפקיר במדינה לעולם אף אדם. בראשות אדם שאכפת לו. אנחנו יודעים, היום זה הם ומחר אנחנו. ולכן, כל עוד הם חטופים, כולנו חטופים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרה: "גם היום, גם מחר, עשרות אלפי אזרחים מסתובבים עקורים סביבנו. מופקרים. חבלי ארץ נטושים. שרופים. ומי כמוכם כאן מכיר מקרוב, כואב מקרוב את ההפקרה. הנטישה. העדר ההנהגה. כמעט תשעה חודשים. ואין ראש ממשלה. אין שרי ממשלה. אין ממשלה ואין מדינה. עלינו לוודא שתקום מדינה שלא תפקיר אזרחים ולא תפקיר חבלי ארץ להשרף. כי ממשלה של חדלי אישים ממשלה שאבדה את אמון האזרחים לעולם לא תשקם את הצפון."

היא הוסיפה: "אחה״צ לוהטים, אני, אנחנו, כולנו פה כדי שתקום פה ממשלה שלא מפקירה את אזרחיה. כולנו פה כדי שתקום פה ממשלה שטובת הציבור לנגד עיניה. מעל שני שליש מהציבור דורש שראש הממשלה יפרוש מתפקידו. כולנו מבינים, למדינת ישראל אין הנהגה. יש לה ראש ממשלה שמפקיר חטופים. ראש ממשלה שמפקיר עקורים. ראש ממשלה שמפקיר חבלי ארץ שלמים. ראש ממשלה שוועדת חקירה ממלכתית קבעה שהוא מסכן את בטחון ישראל. ראש ממשלה ששר הבטחון וחברי הקבינט שהוא מינה אומרים שהוא מסכן את בטחון ישראל. ראש ממשלה שהוא סכנה למדינה ולכולנו."

שקמה ברסלר: "כולנו מבינים, מחדל 7/10 והמחדל המתמשך לו אנו עדים מאז לא קרה בוואקום. הוא קרה כי לישראל ראש ממשלה שהמשך שלטונו הוא האינטרס היחיד המנחה את מעשיו. ראש ממשלה שכדי לשמר את שלטונו פתח את הדלת לכהניסטים מורשעים בתמיכה בטרור, לקנאים בדלנים שמעוניינים ומקדמים בכוונת מכוון מלחמת גוג ומגוג. ראש ממשלה שפתח את הדלת לציבור שמעדיף למות ולא להתגייס, ובמקביל חי על חשבון החיים של הילדים שלנו והעתיד של כולנו."

עוד אמרה: "אנחנו כאן כי אנחנו יודעים, מדינה מוגדרת על ידי הגבולות שלה, אבל לא פחות חשוב, מדינה מוגדרת על ידי הערכים עליהם מבוססים החיים בתוכה. ממשלת הכהניסטים הקנאים הבדלנים בראשות נתניהו נסתה להחריב את סולם הערכים שלנו. ממשלת הכהניסטים הקנאים הבדלנים בראשות נתניהו החלישה את היסודות שלנו ולכן הותקפנו מבחוץ."

ברסלר הוסיפה: "אנחנו כאן, בעמיעד, כי אנחנו יודעים שראש ממשלה שמסכן את המדינה לעולם לא יישקם את הצפון. אנחנו כאן כי אנחנו יודעים שראש ממשלה שאכפת לו רק מהמשך שלטונו לעולם לא ישקם את הצפון. אנחנו כאן כי אנחנו יודעים שראש ממשלה שלא מבין למה חשוב לתת לאזרחים וודאות לפני ה 1/9 לעולם לא יישקם את הצפון. אנחנו כאן כי אנחנו יודעים שלממשלה כהניסטית לא יכולה לשקם כלום רק להביא עוד ועוד הרס."

היא הוסיפה: "אבל הכי חשוב, אנחנו כאן כי אנחנו אוהבים את המדינה ואוהבים את הצפון. אנחנו כאן כי אנחנו יודעים, שעם הנהגה ראויה המדינה של כולנו תכריע את כל האויבים שלנו, עם הנהגה ראויה נבנה כאן מדינה טובה יותר מזו שהיתה כאן קודם. אנחנו כאן כי אנחנו יודעים שבכוחנו לשנות אנחנו כאן כי אנחנו יודעים שציבור גדול של אנשים המאמין בערכיו ובצדת הדרך יכול להשפיע על הכיוון אליו מתקדמת המדינה גם בניגוד לעמדת הממשלה."

היא סיכמה: "אנחנו כאן כי את הפרק שאנחנו כותבים היום בסיפור הישראלי בנכדים שלנו חספרו לנכדים שלהם. אנחנו כאן כי אין מקום אחר. אנחנו כאן כי אין לנו ארץ אחרת. אנחנו כאן כי כשאנחנו רוצים. אין זו אגדה."

שקמה ברסלר
ארכיון. צילום עצמי (טוויטר)

Back to top button