הודעות דוברותמבזקים

מעל 40 כוננים חדשים – טקס סיום קורס חובשים בנתניה

בטקס חגיגי שנערך בסוף שבוע האחרון, נערך טקס סיום קורס חובשים ובמסגרתו הצטרפו למערך המתנדבים של 'הצלה שרון – מד"א' בנתניה מעל ל-40 כוננים חדשים, כאשר אלו יהוו כוח משמעותי נוסף ויתנו מענה רפואי ראשוני בנתניה והסביבה.

לאחר תקופה ארוכה ומייגעת של הכשרה והשתלמות על אמבולנסים של מגן דוד אדום, ביום חמישי השבוע הגיע קורס החובשים לסיומו ובמסגרתו הוסמכו 44 חובשים חדשים, אשר יהוו חיזוק לכוח הקיים ויסייעו בהצלת חיים בסביבתם. הטקס נפתח עם הרצאה והדרכה מעשירה מפי מדריך הקורס אסף תפוחי, ראש זרוע תגובה מיידית, שנתן הדרכה לכוננים החדשים בנושא הזנקת כונני התגובה מיידית על ידי מוקד הכוננים של מד"א.

מנהל מרחב שרון במד"א יוסי רכאח השתתף באירוע ושיבח את ראשי ההצלה. כמו כן, דיבר על שילוב הידיים של מד"א ומתנדבי ההצלה החרדים בכל הארץ ואמר, כי הם כוח בלתי נפרד ממנו, תוך שהדגיש כי דלתו תמיד פתוחה לכל צרכי מתנדבי מד״א – 'הצלה שרון'. רב ארגון 'הצלה שרון', הרב יונה גולן, בירך את המתנדבים החדשים ודיבר על חשיבות הצלת חיים, כאשר במהלך דבריו העביר שיעור קצר בעניין הצלת חיים בהלכה למעשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר 'הצלה שרון' אהרן זילברמן, בירך את הכוננים החדשים והודה להנהלת המרחב ולכל בעלי התפקידים על שיתוף הפעולה ההדוק. כמו כן, ביקש להודות למנכ"ל מד"א אלי בין ולסמנכ"ל מד"א אגף מבצעים גיל מושקוביץ וכל צוות אגף המבצעים, אשר עומד לימין 'הצלה שרון'. בנוסף, הודה למדריכי הקורס, ראש זרוע תגובה מיידית אסף תפוחי והפראמדיק איגור טרסקין, על הדרכת הקורס בכישרון ובמקצועיות.

רבה של העיר נתניה הרב קלמן מאיר בר, אשר כיבד את המעמד בהשתתפותו, סיפר על חשיבות הפעילות של ארגון 'הצלה שרון' ובפרט בתקופה מאתגרת זו, תוך שציין כי הוא נפעם מהקידוש השם העוצמתי שמתנדבי הארגון עושים מידי יום ביומו.

במסגרת הקורס, הכוננים החדשים החלו את החלק המעשי בקורס כבר לפני זמן רב וביצעו משמרות באמבולנסים של מד"א, כאשר עתה הם הופכים לכונני רפואת חירום מן המניין וזמינים להציל חיים בכל רגע נתון. לאחר ההענקת התעודות והציוד הרפואי שישמש אותם בתפקידם, התיישבו בוגרי הקורס סביב שולחנות ערוכים, יחד עם ראשי המרחב במד"א והנהלת 'הצלה שרון'.

טקס סיום קורס חובשים - נתניה
צילום: דוברות מד"א־הצלה שרון

Back to top button