מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום – תושב בית שמש דקר אדם זר ואת כלבו

ביום ראשון שעבר, בשעות אחה"צ, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה במחוז ירושלים על מקרה אלימות שהתרחש באחד מרחובות העיר בית שמש, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת המשטרה בעיר שהחלו בחקירת נסיבות המקרה. מחקירת המקרה על ידי תחנת בית שמש במחוז ירושלים ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש היום כאמור, עולה כי באותה העת הגיע הנאשם כשהוא חמוש בסכין אל בניין ברחוב הגפן בעיר.

בשלב זה ניגש הנאשם אל תושב המקום ושאל אותו לגבי אדם העונה לשם "בני". לאחר שהקורבן השיב כי אין מדובר בשמו ואינו מכיר אותו, ניגש הנאשם לעבר הקורבן והחל להכות אותו. מיד לאחר מכן, ניסה לדקור אותו בבטנו, שבר את מקל ההליכה של הקורבן והיכה אותו באמצעותו בגבו.

בשלב זה כפי שעלה מחקירת המקרה, הקורבן הצליח לחמוק מפגיעת הסכין ואילו הנאשם החל לרוץ לעבר אשתו של הקורבן ששהתה בחדר המדרגות יחד עם כלבם של בני הזוג. בשלב מסוים דקר הנאשם את הכלב וגרם לו חבלה קשה באוזנו ולאחר מכן ברח לכיוון קיוסק סמוך בהמשך הרחוב. בעקבות פציעתו, פונה הכלב לטיפול וטרינרי ועבר הליך כירורגי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך לכך, ניגש בעליו של הכלב לעבר הנאשם, והחל עימות בין השניים במהלכו הוציא הנאשם שוב חפץ חד מכיסו ובאמצעותו תקף שוב את הקורבן וגרם לו לחבלות ופצעי דקירה בפלג גופו העליון- במותנו ובראשו, ולאחר מכן נמלט מהמקום. בשל התקיפה האלימה, פונה הקורבן אף הוא לטיפול רפואי בבית החולים. שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו למקום, ביצעו סריקות מהירות לאיתורו של הנאשם והוא אותר בתוך זמן קצר בסמוך לביתו כשבגדיו מגואלים בדם. לאחר מעצרו, הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

במהלך השבוע החולף, הוארך מעצרו של הנאשם בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות בעניינו, במסגרתה נאספו עדויות וגובשה תשתית ראייתית נגדו. היום הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת תביעות מחוז ירושלים לבית המשפט, בגין: פציעה כשעבריין מזויין, תקיפה הגורמת חבלה, התעללות בבעל חיים תוך גרימת סבל חמור בכוונה, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ועבירות נוספות. לצד כתב אישום זה, הגישה התביעה המשטרתית בקשה לבימ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

רס״ר שובל מורבן, חוקרת בתחנת בית שמש: ״מדובר במקרה אלימות קשה שאחד מקורבנותיו הוא לא אחר מאשר כלב, אותו דקר הנאשם באמצעות כלי חד וגרם בכך לפציעתו. אלימות כפי זאת שהתרחשה, לא הסתיימה בשלב זה וכבר לאחריה, החל עימות בין הנאשם לבעליו של אותו כלב שנדקר, וגם הוא נדקר על ידי הנאשם בגופו ובראשו. בעקבות כך, נזקקו הכלב ובעליו לטיפול רפואי כשחבלות בגופם. לאחר ששוטרי תחנת בית שמש איתרו את הנאשם כשבגדיו עם סימני דם והוא נעצר לחקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לגבש תשתית ראייתית והיום כבר הגישה יחידת תביעות ירושלים את כתב האישום נגדו. לצערנו, מקרי אלימות מתרחשים באופן תדיר ואנו כמשטרה פועלים באופן נחוש למיגור מעשים פסולים אלו. אנו נמשיך למצות את הדין עם אותם עבריינים הבוחרים לפעול בדרך זאת״.

כלב - דקירה
צילום: דוברות המשטרה
כלב - דקירה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button