חדשות הארץמבזקים

יו"ר הוועדה לזכויות הילד: "זוהי עדות חיה לחוסנה של החברה הישראלית"

יו"ר הוועדה לזכויות הילד ח״כ אלי דלל פרסם הבוקר (שני) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו לרגל סיום שנת הלימודים ותחילת חופשת הקיץ.

בפוסט כתב: "צוותי חינוך, תלמידים והורים יקרים, הגיע הזמן להכריז רשמית על תחילת החופש הגדול ☀️ עם סיום שנת הלימודים תשפ"ד, אני פונה אליכם בתחושת גאווה עמוקה והערכה רבה. השנה החולפת הייתה רצופת אתגרים, אך גם עשירה בהישגים ובגילויי חוסן מרשימים של החברה הישראלית."

"מלחמת חרבות ברזל הטילה צל כבד על שנת הלימודים, אך דווקא בזמנים קשים אלו, הילדים ובני הנוער הוכיחו את כוחם ואת רוחם. ראינו תלמידים שהתגייסו לסייע לקהילותיהם, תמכו זה בזה, אירחו ילדים מפונים מן הצפון והדרום והמשיכו ללמוד ולהתפתח למרות הקשיים. זוהי עדות חיה לחוסנה של החברה הישראלית ולעתידה המבטיח." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לצוותי החינוך – תודתי העמוקה נתונה לכם. בתקופה מאתגרת זו, הפגנתם מסירות, מקצועיות ורגישות יוצאות דופן. יצרתם עבור ילדי ישראל מרחב בטוח ומעצים, והייתם להם עוגן של יציבות. להורים היקרים – השותפות שלכם, תמיכתכם, סבלנותכם והמעורבות שלכם בתהליך החינוכי ראויים להערכה עמוקה. ולתלמידים האהובים – אתם מקור גאוותנו. הוכחתם השנה בגרות, אחריות וכוח רצון מעורר השראה. זכרו תמיד כי אתם העתיד של מדינת ישראל, וכי בכם טמון הפוטנציאל לעצב חברה טובה יותר." כתב ח"ד דלל.

"עם סיום השנה, אני מאחל לכולכם חופשה נעימה ובטוחה. נצלו את הזמן למנוחה, להתרעננות ולחיזוק הקשרים המשפחתיים והחברתיים. אני כיו״ר הועדה לזכויות הילד יחד עם חבריי לוועדה נמשיך לפעול ללא לאות למען רווחתכם ולמען עתיד טוב יותר לכל ילדי ישראל. בתקווה לימים שקטים ובטוחים יותר." סיכם יו"ר הוועדה לזכויות הילד ח״כ אלי דלל.

Back to top button