מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד נהג שאיים על קשישים, ברח מניידת ופגע ברכבים אחרים

פרקליטות המדינה הגישה לפני זמן קצר (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום נגד הנאשם מיקי לביא (31), אשר איים על שלושה אנשים מבוגרים בכביש בקריית אונו, על רקע כעסו שלא ניתנה לו אפשרות לעקוף, ותוך כדי מנוסתו מניידת משטרה, פגע ברכב אחר וגרם לפציעתם של ארבעה נוסעים. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, איומים ונהיגה בשכרות.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), בתאריך 21.6.24 בשעות הערב, עת נסעו 3 אנשים מעל גיל 70 ברכבם בקרית אונו, הנאשם נסע אחריהם, אך לא הצליח להשתלב בנתיבם. אז, חסם הנאשם את נתיב נסיעתם, סימן עם ידו "אצבע משולשת", יצא אליהם, קילל אותם וזרק לעברם בקבוק. המתלוננים הזעיקו משטרה. ניידת שהגיעה למקום, איתרה את הנאשם בסמוך אליהם, והחלה במרדף אחריו. הנאשם נמלט מפניהם ברכבו במהירות גבוהה, נסע בכיכר בניגוד לכיוון התנועה, וחצה שני צמתים כשאור אדום ברמזור.

בצומת השני בו חצה הנאשם ברמזור אדום, פגע הנאשם ברכב בו נסעו 4 אנשים, אשר נחבלו והובהלו לבית חולים. בהמשך לכך, איבד הנאשם שליטה על רכבו, פגע בניידת וברכב חונה וגרם להם לנזקים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם בחר לצאת ל'מסע נקם' כנגד המתלוננים, אנשים מבוגרים אשר חוו רגעי פחד לא מעטים בעקבות התנהגותו. מעשיו, מלמדים על מסוכנותו הגבוהה ועל כך שאין לו מורא גם מפני רשויות החוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מרדף משטרתי - משטרה - כביש
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button